Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorBriģe, Agnetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:44Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:44Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44020en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20767
dc.description.abstractDarba tēma ir „Rīgas suvenīru nozīme pilsētas zīmola veidošanā”. Darbs veidots ar mērķi noskaidrot, kādi šobrīd ir Rīgas pilsētu raksturojošie suvenīri, kā tie veicina pilsētas zīmola atpazīstamību pasaulē un kāds ir Latvijas iedzīvotāju nākotnes redzējums Rīgas zīmola attīstībai ar suvenīru palīdzību. Suvenīru uzdevums nav tikai atgādināt par ceļojumu, bet raksturot to vietu, pilsētu, kurā ir būts. Suvenīra mērķim būtu jākalpo kā pilsētas identitātes zīmei, atgādinot un prezentējot pilsētu arī pēc galamērķa sasniegšanas. Darba teorētiskajā daļā apkopota teorija par mārketingu, tūrismu, suvenīriem, vietas zīmolu un tēlu. Bakalaura darba empīrisko daļu veido intervijas un anketa. Atslēgvārdi: Rīga, suvenīri, tūrisms, mārketings, zīmolsen_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor’s paper is „Importance of souvenirs in the creation of Riga brand”. The study was done with a purpose of finding out what souvenirs best qualify the city of Riga, how they endorse the recognition of Riga in the world and what future vision of the development of Riga brand through souvenirs the people of Latvia have. The purpose of souvenirs is not only to remind of particular journey, but to describe the place one has visited. The purpose of souvenir is to serve as an emblem of a city and a symbol of it in the retrospect of a visit. The theoretical part of the paper includes theory of marketing, tourism, souvenirs, place brand and image. The empirical part of the bachelor’s paper is made of results of interviews and questionnaire. Keywords: Riga, souvenirs, marketing, tourism, branden_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleRīgas suvenīru nozīme pilsētas zīmola veidošanāen_US
dc.title.alternativeImportance of souvenirs in the creation of Riga branden_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige