Dzimtes stereotipi "Pampers" drukātajās reklāmās Latvijā 2002─2006.gadā
Автор
Veličko, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba “Dzimtes stereotipi “Pampers” drukātajās reklāmās Latvijā 2002. – 2006. gadā” mērķis ir gūt detalizētu priekšstatu par “Pampers” reklāmās atspoguļotajiem dzimtes stereotipiem.
Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kas satur informāciju par stereotipiem, dzimti, ģimeni kā institūciju un pārliecināšanu reklāmā, un empīriskās daļās kas satur kontentanalīzi par “Pampers” drukātajām reklāmām un strukturētajām intervijām ar ģimenēm.
Pētījums pierādīja, ka “Pampers” drukātajās reklāmās ir izmantoti dzimtes stereotipi, kā arī reklāmās atspoguļotais ģimenes lomu sadalījums neatbilst reālajam, kas liek secināt, ka reklāmdevējs uzrunā tikai daļu no mērķauditorijas. The theme of the thesis is „Gender Stereotypes in ”Pampers” Print Advertisements in Latvia from Year 2002 till Year 2006 ”.
Thesis are composed of theoretical part, which contains information about stereotypes, gender, family as institution and emotion usage in advertising, as well as empirical part which includes content analysis on “Pampers” print ads and structured interviews with families.
The research leads to conclusion that gender stereotypes are used in “Pampers” print ads, but the reflection of family roles in the ads doesn’t correspond to the real life. Therefore a conclusion can be made that the company addresses its advertisements to only part of the target group.