• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Interneta lietotāju radītie teksti kā jauns informatīvs saturs

Thumbnail
Открыть
309-6185-Liga_Valkovska_Komu040028.pdf (571.2Kb)
Автор
Rozentāle, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņš, Ingus
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Atslēgvārdi: virtuālā sabiedrība, interaktivitāte, lietotāju radītais saturs, virtuālo diskusiju atsauksmes, atsauksmju saturs Darbā tiek pētītas portāla Delfi virtuālās diskusiju vides atsauksmes ar mērķi apzināt lietotāju radītā satura vērtību. Galvenie jautājumi ir — cik nozīmīgu vietu diskusiju vidē ieņem atsauksmes, kas nevis reflektē uz piedāvāto ziņu, bet radot tīkla medija saturu, piedāvā jaunu informāciju un kā un vai šo potenciālu iegūt jaunu informāciju no Delfi lietotāju radītā satura, žurnālisti izmanto. Izmantotie teorētiskie koncepti ir virtuālā sabiedrība, interaktivitāte, lietotāju radītais saturs. Pētījuma rezultāti liecina, ka nedēļas laikā publicēto ziņu atsauksmēs visvairāk — 53% no visām 12 787 analizētajām atsauksmēm — ir tādas, kas izsaka attieksmi, vērtējumu ziņā aprakstītajam notikumam vai personāžiem. Tikai 3% ir tādas, kurās tika konstatēts jauns informatīvs saturs.
 
Key words: virtual community, interactivity, internet discussion comments, internet user created texts In this research I analyse internet user created texts in news site Delfi discussion groups as a new informative content. The main questions are – how important are the comments, in which the readers write their new information about current events, and do the journalists take this information in their stories. The theoretical concepts are virtual community, interactivity, user created content. The methodology is contentanalysis and depth interviewing. The results of research testify that 53% of all 12 787 analysed comments are expressing opinion. Only 3% comments are containig new information.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20799
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV