• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērnu bibliotēku iekārtojuma atbilstība 1. -3. kl. skolēnu attīstības īpatnībām

Thumbnail
Открыть
309-7807-Geidane_Arija_BibZ030061.pdf (1.425Mb)
Автор
Geidāne, Ārija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pakalna, Daina
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Bērnu bibliotēku iekārtojuma atbilstība 1.-3. kl. skolēnu attīstības īpatnībām” pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai pieņemtie normatīvie dokumenti un izstrādātās vadlīnijas bibliotēku jomā atbilst pašu bērnu priekšstatiem par bibliotēku iekārtojumu. Lai to noskaidrotu, veikts jaukta tipa pētījums, kurš ietver kvalitatīvu un kvantitatīvu pētījuma stratēģiju: salīdzinošas analīzes veikšanu un 1. - 3. klašu skolēnu anketēšanu. Radot labvēlīgu vidi, kura ir pakārtota šīs vecuma grupas interesēm, tiek veicināta bibliotēkas loma lietotāju – bērnu vidū. Vides sakārtotība kopā ar informācijas ieguves iespējām kvalitatīvi nodrošina bērnu - lietotāju vajadzības pēc savstarpējas saskarsmes spēju un izglītības līmeņa paaugstināšanos.
 
The aim of the Bachelor’s thesis „Correspondence of Children’s Library Arrangement to the Development Characteristics of Primary School Children” is to study whether the existing normative documentation and guidelines for libraries correspond to the children’s own notion of the library arrangement. The study was done by conducting mixed methods research which integrates qualitative and quantitative approaches: comparative analysis and questionnaire for the primary school children. Creating an enabling environment which is adapted to the interests of the children in this age group promotes the role of libraries among their visitors – children. Proper environment and possibilities of accessing various information sources have a favourable impact on the development of children’s communication competence and increase the level of their education.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20804
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV