Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorGedroviča, Irīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:39:50Z
dc.date.available2015-03-24T07:39:50Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other8860en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20817
dc.description.abstractBakalaura darbā „ Izstādes kā integrētā marketinga instrumenta pielietojums Latvijas metālapstrādes industrijas uzņēmumos” autore apskatījusi izstādes kā integrēto marketinga instrumentu, tā sniegtās iespējas un to pielietojumu Latvijas metālapstrādes uzņēmumos. Izstāžu tēma ir pētīta salīdzinoši maz, tāpēc saistībā ar tiešās komunikācijas aktualitāti mūsdienu tehnoloģiskajā laikmetā, tā ir interesanta un sniedz plašu ieskatu par izstādes tiešās komunikācijas iespējām. Tiešā komunikācija ir ļoti spēcīgs instruments jo balstās nevis uz monologu, bet dialogu starp pārdevēju un klientu, nodrošinot atgriezenisko saiti. Pētījuma mērķis ir sniegt ieskatu par metālapstrādes industriju kopumā un nozares uzņēmumu dalību vietējās un starptautiskās izstādēs, kā arī atbildēt uz hipotētisko jautājumu - vai uzņēmumi izmanto visas izstādes piedāvātās priekšrocības tiešās komunikācijas veicināšanai. Pētījuma veikšanai izvēlētas, galvenokārt, kvalitatīvās pētniecības metodes - daļēji strukturētās intervijas, ekspertu aptaujas un fotogrāfiju analīze, kā arī dažāda veida aprakstošu stāstījuma datu vākšana. Atslēgvārdi: izstāde, tiešā komunikācija, integrētā marketinga komunikācija, metālapstrādes industrija. Bakalaura darbs ir izstrādāts 3 nodaļās, ar ievadu un secinājumiem, satur attēlus un tabulas un pielikumus. Darba apjoms 71 lapaspuses.en_US
dc.description.abstractIn the bachelor thesis „Application of exhibitions as integrated marketing tool at metalworking industry enterprises in Latvia” the author has investigated exhibitions as integrated marketing tool, its resources and application at metalworking enterprises in Latvia. There have been comparatively few studies on the issue, therefore this issue is of interest in relation to the topicality of direct communications in the modern technological era, and it offers a broad insight into the resources of direct communications provided by exhibitions. Direct communications is a very powerful tool, as it is based on a dialogue, rather than a monologue, between salesman and customer, thus ensuring feedback. The aim of the research is to give an insight into the metalworking industry at large and the participation of the industry’s enterprises at local and international exhibitions, as well as to provide an answer to the following hypothetical question – do the enterprises make use of all the resources offered by exhibitions in order to facilitate direct communications. Mostly qualitative research methods have been chosen for the research, i.e., partially structured interviews, expert questionnaires and analysis of photos, as well as collecting of different descriptive narrative data. Keywords: direct communications, integrated marketing communications, metalworking industry. The bachelor thesis consists of 3 parts, abstract and conclusions, images, tables and appendices. The length of the thesis is 71 pages.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleIzstādes kā integrētā marketinga instrumenta pielietojums Latvijas metālapstrādes industrijas uzņēmumosen_US
dc.title.alternativeExhibition as integrated marketing tool in Latvian metalworking industry companiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige