• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rotaļu nozīme 5-6 gadus vecu bērnu atmiņas attīstībā

Thumbnail
Öffnen
299-9402-Platonova_Jelizaveta_SkPi030054.pdf (900.8Kb)
Autor
Platonova, Jeļizaveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vugule, Ērika
Datum
2008
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Ievads Pirmsskolas vecumā rotaļa ir galvenā bērna darbība, tai ir liela nozīme bērna audzināšanā un attīstīšanā. No rotaļas lielā mērā atkarīga bērna psihisko procesu – jūtu, domāšanas, atmiņas, gribas, izziņas interešu attīstība, jo bērna attīstība pirmsskolas vecumā notiek visās viņa psihiskās dzīves jomās – tiek apgūts un sistematizēts milzīgs informācijas daudzums, tā pilnveidojot sajūtu un uztveres procesu, iztēli, tīšās uzmanības un loģiskās iegaumēšanas spējas. Ļoti būtiski 5 - 6 gadus vecu bērnu sagatavojot skolai, sekmēt bērna attīstību kopumā, ievērojot vecumposmu īpatnības. Rotaļa, kompleksi iedarbojas uz bērna personību, jo apkārtējās pasaules izziņas procesi, organisma funkcionālo spēju pilnveidošana, psihisko procesu attīstība, fizisko īpašību veidošana iespējama tikai bērna aktīvas darbības laikā – aktīvā rotaļā, kas ir neaizvietojams palīgs darbā ar bērniem. Rotaļā bērns modelē dzīvi, attēlo dažādas dzīves norises, izvēlas līdzekļus savai darbībai, uzņemas lomas, kuru izpildi pārdzīvo. Tādēļ rotaļa uzskatāma par ietekmīgu audzināšanas un mācīšanas līdzekli. Ar rotaļas palīdzību bērns daudz izzina un uzzina. Caur rotaļu bērns mācās mīlēt savu dzimto zemi, cienīt ģimeni un draugus.
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20832
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV