• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rotaļu nozīme 5-6 gadus vecu bērnu atmiņas attīstībā

Thumbnail
View/Open
299-9402-Platonova_Jelizaveta_SkPi030054.pdf (900.8Kb)
Author
Platonova, Jeļizaveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vugule, Ērika
Date
2008
Metadata
Show full item record
Abstract
Ievads Pirmsskolas vecumā rotaļa ir galvenā bērna darbība, tai ir liela nozīme bērna audzināšanā un attīstīšanā. No rotaļas lielā mērā atkarīga bērna psihisko procesu – jūtu, domāšanas, atmiņas, gribas, izziņas interešu attīstība, jo bērna attīstība pirmsskolas vecumā notiek visās viņa psihiskās dzīves jomās – tiek apgūts un sistematizēts milzīgs informācijas daudzums, tā pilnveidojot sajūtu un uztveres procesu, iztēli, tīšās uzmanības un loģiskās iegaumēšanas spējas. Ļoti būtiski 5 - 6 gadus vecu bērnu sagatavojot skolai, sekmēt bērna attīstību kopumā, ievērojot vecumposmu īpatnības. Rotaļa, kompleksi iedarbojas uz bērna personību, jo apkārtējās pasaules izziņas procesi, organisma funkcionālo spēju pilnveidošana, psihisko procesu attīstība, fizisko īpašību veidošana iespējama tikai bērna aktīvas darbības laikā – aktīvā rotaļā, kas ir neaizvietojams palīgs darbā ar bērniem. Rotaļā bērns modelē dzīvi, attēlo dažādas dzīves norises, izvēlas līdzekļus savai darbībai, uzņemas lomas, kuru izpildi pārdzīvo. Tādēļ rotaļa uzskatāma par ietekmīgu audzināšanas un mācīšanas līdzekli. Ar rotaļas palīdzību bērns daudz izzina un uzzina. Caur rotaļu bērns mācās mīlēt savu dzimto zemi, cienīt ģimeni un draugus.
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/20832
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV