Diskusijas metodes pielietojums skolēnu radošās darbības attīstībai vidusskolas ģeogrāfijā un dabaszinībās
Автор
Nosale, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Zelča, Līga
Дата
2014Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba Diskusijas metodes pielietojums skolēnu radošās darbības attīstībai vidusskolas ģeogrāfijā un dabaszinībās pētāmā problēma ir: noskaidrot vai diskusijas metodes pielietojums ģeogrāfijas un dabaszinību stundās vidusskolā sekmē skolēnu radošās darbības attīstību. Bakalaura darba mērķis ir savākt un apkopot teorētisko informāciju par diskusijas metodes pielietojumu ģeogrāfijas un dabaszinību stundās vidusskolā, ka arī veikt pētījumu par to, vai skolēni pielieto savu radošo domāšanu stundās, kurās tiek pielietota diskusijas metode. Bakalaura darba pētījums notika vidusskolas klasēs ģeogrāfijas stundā, kurā tika pielietota diskusijas metode. Pētījuma rezultāti, kuri ir balstīti uz skolēnu aptauju, parāda, ka diskusijas metodes pielietojums stundā sekmē skolēnu radošās darbības pielietošanu.
Atslēgas vārdi:
Diskusijas metode
Radošā darbība
Ģeogrāfija
Dabaszinības The researched problem of Bachelor’s paper The Use of Discussion Method for the Creativity Development in Secondary School Geography and Science is clarify the use of Discussion method’s Geography and Science lessons in High School contribute to the development of pupil’s creative work. The aim of the Bachelor’s paper is collect and summarize the theoretical information about Discussion method’s uses in Geography and Science lessons in High School, as well as to conduct a study of whether pupils are using their creative thinking in lessons which is used the discussion method. The investigation of Bachelor’s paper took in High School classes on Geography lessons. The results of investigation which are based on pupils survey shows that the Discussion method’s uses in lessons promotes pupils’ use of creative activities.
Key words:
Discussion Method
Creativity Development
Geography
Science