Procenti pamatskolas kursā
Author
Brežinska, Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs sastāv no 3 nodaļām, secinājumiem un 4 pielikumiem.
Darbā ir aplūkota daļas jēdziena attīstība, akcentējot aritmētiskās darbības, kas saistās ar procentu rēķiniem, kā arī apskatīti daļu un procentu uzdevumi pamatskolā ne tikai matemātikā, bet arī dabaszinībās, sociālajās zinībās un ķīmijā.
Šis darbs noderēs topošajiem un jaunajiem skolotājiem, lai izprastu daļas jēdziena attīstību sākumskolā un pamatskolā un lai iegūtu pārskatu par daļu (procentu) uzdevumiem.
Atslēgas vārdi: matemātikas standarts, ieteicamā programma, daļa, procenti, daļu (procentu) uzdevumi The Bachelor Thesis consists of three chapters, the conclusions and four appendixes. The paper deals with the development of the concept of fraction with an emphasis on the arithmetic operations related to percentages and the tasks of fractions and percentages in elementary school were looked at, not only in mathematics but also in natural sciences, social sciences and chemistry.
The paper will be useful for new and prospective teachers, in order to understand the development of the concept of fraction in primary school and in elementary school, and to get overview of fraction (percentage) tasks.
Key words: standard of mathematics, the recommended program, fraction, percentage, tasks of fraction (percentage)