• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mākslīgā intelekta sacensību sistēma

Thumbnail
Öffnen
302-28310-Ostrovskis_Arnolds_ao10061.pdf (656.5Kb)
Autor
Ostrovskis, Arnolds
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Arnicāns, Guntis
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Mūsdienās stipri pieaug cilvēku skaits ar programmēšanas prasmēm, ka arī pieprasījums pēc šiem cilvēkiem. Programmēt māca skolēniem, fiziķiem, matemātiķiem, biologiem un daudziem citiem cilvēkiem, kuru primārā nodarbošanās nav programmēšana. Līdz ar to pavērās iespējas izstrādāt izklaides un izglītības sistēmas, kuru vienīgā auditorija ir cilvēki ar programmēšanas pamatprasmēm. Tieši tāda arī ir mākslīgo intelektu sacensību sistēma, kuras izstrādāšana ir šī kvalifikācijas darba mērķis. Sistēma ļaus iesūtīt C++ valodā uzrakstītu mākslīgā intelekta kodu, apskatīt tā uzvedību un arī dabūt statistiku, kas ļaus noteikt cik veiksmīgi šis kods ir uzrakstīts. Tā kā līdzīgu sistēmu skaits ir ļoti mazs, sistēma tika izstrādāta pēc spējas izstrādes pieeju. Atslēgas vārdi: mājas lapa, mākslīgais intelekts, spējas izstrādes pieeja.
 
artificial intelligence competition system Nowadays number of people with programming skills, as well as demand for these people is swiftly increasing. Programming is thought to middle school students, physicists, mathematicians, chemists, biologists and many other people whose primary occupation is not programming. This is opening the opportunity to develop entertainment and educational systems, whose only audience is the people with basic knowledge in programming. One of such is artificial intelligence system, which is the goal for this qualification work. The system allows user to send C++ code which carries artificial intelligence of a snake behavior, graphically look how it works and even get some statistics that will help to determine how well the code is written. As the number of systems, such as mentioned above, is very small, the system was developed using agile development approach. Keywords: home page, artificial intelligence, agile development approach.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21067
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [6025]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV