Show simple item record

dc.contributor.advisorVasiļjeva, Alinaen_US
dc.contributor.authorPuzanovs, Vladimirsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T07:59:54Z
dc.date.available2015-03-24T07:59:54Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29651en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21076
dc.description.abstractŠis darbs ir veltīts mobilo lietojumprogrammu izstrādei viedtālruņiem un planšetdatoriem, kuri ir bāzēti uz Android operētājsistēmas. Darbā tiek apskatītas divas galvenās metodes, pēc kuriem ir iespējams veikt Android lietojumprogrammu izstrādi – hibrīda izstrāde un dzimtā izstrāde. Pētījuma uzdevums ir noskaidrot un aprakstīt katras metodes pamatprincipus, izvērtēt to stipras un vājas puses, kā arī sniegt informāciju par šo metožu izstrādes procesa īpatnībām un atšķirībām. Pētījums pievērš uzmanību vairākiem Android lietojumprogrammas tapšanas aspektiem – izmantotām tehnoloģijām, programmēšanas valodām, izstrādei patērētam laikam, tehniskai sarežģītībai, ienākšanas barjerai u.c. Daļa no darba ir veltīta arī lietošanas pieredzei, kas saistītā ar katras metodes izmantošanu lietojumprogrammas izstrādei. No lietotāja viedokļa tiek novērtētas hibrīda un dzimtās lietojumprogrammas raksturiezīmes – ārējais izskats, ērtība, lietojamība, ātrdarbība.en_US
dc.description.abstractThis work focuses on mobile application development for smartphones and tablets that are based on Android operating system. In this work, author takes a look on two main methods that might be used for development of Android applications – hybrid development and native development. The goal of this research is to define and describe the main principles of each method, evaluate its’ strengths and weaknesses, as well as to provide information about features and differences of both methods. The research also takes a look on various aspects of development of an Android application – underlying technologies, programming languages, development time, entry barrier etc. A part of this work is also focused on user experience, which each method provides. Application appearance, convenience, usability and performance are described from end user’s point of view.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.titleHTML5 kā platforma mobilo lietojumprogrammu izstrādei salīdzinājumā ar dzimtajām platformāmen_US
dc.title.alternativeHTML5 as a platform for mobile application development in comparison with native platformsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record