Reklāma mūsdienu uzņēmējdarbībā
Автор
Valtere, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krūzs, Kārlis
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā „Reklāma mūsdienu uzņēmējdarbībā” tiek apskatīta reklāmas nepietiekamās efektivitātes problēma.
Darba mērķis ir izpētīt reklāmas efektivitātes uzlabošanas iespējas mūsdienu uzņēmējdarbībā, atklājot tās priekšrocības un trūkumus, kā arī izstrādāt virkni nosacījumu, kuri palīdz uzlabot reklāmas efektivitāti uzņēmējdarbībā
Darba rezultātā autore izdara secinājumus un izvirž priekšlikumus reklāmas efektivitātes uzlabošanai, kas veicinātu reklāmas, un, līdz ar to reklāmas tirgus attistību, un uzņēmumu peļņas paaugstināšanu.
Bakalaura darbu var izmantot, reklāmas efektivitātes pētīšanas laikā, kā arī reklāmas izstrādāšanas laikā, ar nolūku veidot pēc iespējas efektīvāko reklāmu. In the bachelor work “Advertising in modern business” have been seen the advertising insufficient efficiency problem.
The bachelor work purpose is to research the possibilities to improve the advertising efficiency in the modern business, to find its advantages and disadvantages, as well as, to make up suggestions how to improve the advertising efficiency.
In the bachelor work, author made the conclusions and suggestions how to improve the advertising efficiency in the modern business, which stimulate the development of the advertising and wherewith the advertising market, and increase the business profit.
The bachelor work can use in an advertising efficiency probe time, as also in an advertising developing time, with aim to develop as much as possible the effective advertising.