Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorLūse, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:14Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:14Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other14755en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21192
dc.description.abstractUzņēmumi visā pasaulē arvien vairāk sāka apzināties bērnu potenciālu tirgū un aktivizē savu komunikāciju ar bērnu auditoriju. Bērni vienlaicīgi tirgū pilda vairākas lomas kā patērētāji, iniciatori, ietekmētāji un lēmēji par pirkumu un pircēji šodien un nākotnē, kļūstot par daudzu uzņēmumu produkcijas pamata patērētājiem. Ņemot vērā tēmas aktualitāti autore par maģistra darba mērķi izvirza apzināt un analizēt lielāko Latvijas pārtikas produktu ražotāju aktivitāti bērnu mārketingā, kā arī pētīt bērnu tirgus segmentu, mērķauditorijas uzvedību ietekmējošos faktorus un mārketinga komunikāciju kanālus un saturu. Mērķis sasniegts apzinot teorētisko bāzi, analizējot uzņēmumu realizētās mārketinga aktivitātes orientētas uz bērniem un veicot daļēji strukturētas ekspertu intervijas. Darba rezultātā veikti secinājumi un apstiprināta darba sākumā izvirzītā hipotēze, ka Latvijas lielākie pārtikas produktu ražotāji neapzinās bērnu auditorijas nozīmi pilnībā un nerealizē bērnu mārketinga potenciālu. Autore izstrādājusi priekšlikumus Latvijas pārtikas produktu ražotājiem bērnu auditorijas pilnvērtīgākai izpratnei un apguvei. Maģistra darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas, tajā ir 107 lapaspuses (bez pielikumiem), 15 tabulas un 3 pielikumi.en_US
dc.description.abstractEnterprises in the whole world start to realize the huge potential of children audience and create an active communication with them. Children have different roles in market- they are users, initiators, the ones who influence and decide about the purchases and consumers today and in future when they will become the main target audience and product users. Considering the topical issue, author has broached the objective of master paper to gather information about the Latvian largest food product producers and analyze their activities in children marketing, as well as to research individuality of market segment, the affecting factors that influence the behaviour of target audience and the communication channels and content of marketing to offer suggestions for acquisition of the potential market. The scientific literature, publications of market experts and the previously performed researches have been aggregated for the output of academic base of the paper. As a result of this paper there are conclusions made and approved the raised hypothesis that the major Latvian food producers do not realize the importance of the children audience. The author has developed propositions for the Latvian food product producers in order to improve understanding of children audience and communication. Master paper consists of theoretical and empirical parts, it has 107 pages, 15 tables and 3 enclosures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleBērnu mārketinga attīstība Latvijas lielāko pārtikas produktu ražotāju tirgus darbībāsen_US
dc.title.alternativeDevelopment of children’s marketing in the market activities of Latvian largest food products producersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record