Twitter kā rīks biznesa attīstībai
Автор
Kazlauskaite, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krasts, Juris
Дата
2011Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarbs „Twitter kā rīks biznesa attīstībai” ir veltīts Twitter mikrobloga kā rīka biznesa attīstībai analīzei.
Darba teorētiskajā daļā ir analizēts sociālo tīmekļu jēdziens un to nozīme mūsdienās; sociālo tīmekļu veidi, detalizētāk pievēršoties Twitter mikrobloga specifikai un tā darbības tehnoloģiskajai analīzei.
Darba praktiskajā daļā ir izstrādāts projekts par Twitter mikrobloga izmantošanu SIA „Jānis Roze” uzņēmumā, kā ietvaros analizēta gan konkrētā uzņēmuma līdzšinējā pieredze Twittera izmantošanai biznesā, gan arī citu pasaules grāmatu tirdzniecības uzņēmumu.
Darba izstrādes rezultātā ir apkopoti secinājumi un izstrādāti konkrēti priekšlikumi kā veicināt Twitter izmantošanu biznesa attīstībai SIA „Jānis Roze” uzņēmumā.
Diplomdarba apjoms ir 80 lappuses, satur 6 tabulas, 27 attēlus, 2 pielikumus un 43 izmantotās literatūras avotus. Diploma thesis „Twitter – tool for business development” is devoted for analysing Twitter mikroblog as a tool for business development.
Theoretical part of the work contains analyse of Social Networking concept and its role in nowadays society, overview of social networking types, focusing specifically on Twitter’s mikroblog and its technological analyse.
Practical part of the work contains project: Twitter usage by “Janis Roze” Ltd. Within project analyse is made on how specific company has so far used Twitter for its business and survey conducted on how another worldwide bookstore companies use Twitter.
As the result of thesis, conclusions had been draw and specific suggestions for “Janis Roze” Ltd. on how to improve his business by using Twitter had been developed.
Diploma thesis volume 80 pages, contains 6 tables, 27 images, 2 annexes and 43 references of literature used.