Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorZviedre, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:20Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:20Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20300en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21225
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums: uzņēmuma SIA „Pilsētas līnijas’’ attīstība. Darba autore: Inga Zviedre LU, 2012 Darba mērķis: uz darbā veikto analīzi izpētīt SIA „Pilsētas līnijas’’ attīstības iespējas. Katras nodaļas un/vai apakšnodaļas beigās sniegt secinājumus par uzņēmuma stāvokli attiecīgajā analīzē un priekšlikumus par uzņēmuma attīstību Darba pirmajā nodaļā ir apskatīta uzņēmējdarbības attīstību veicinošie faktori, tās nozīme uzņēmējdarbībā. Otrajā darba nodaļā ir analizēta uzņēmuma darbība- tiek analizēti finanšu rādītāji, ir veikta konkurentu analīze un tiek aprakstīts mārketinga darbības komplekss. Trešajā nodaļā tika veikta patērētāju aptauja par to vai patērētājs ir apmierināts ar uzņēmuma sniegto pakalpojumu, tika izstrādāta turpmākās attīstības stratēģija un noteikti riski to nesasniegšanai. Darba nobeigumā ir secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 92 lapas, tās satur 6 tabulas, 25 attēlus, 5 pielikumus, un 34 izmantotās literatūras avotus. Atslēgas vārdi: konkurentu analīze, MIX elementi, attīstība, riski, mērķi, reklāma.en_US
dc.description.abstractName of the Master`s work: Development of the company Pilsētas līnijas ltd. Author of the work: Inga Zviedre LU, 2012 The aim of the work: the analysis performed to investigate Ltd. Pilsētas līnijas development. At the end each chapter’s and / or sections provide conclusions on the situation of the company's analysis and proposals for business development The first chapter deals with factors contributing to the development of entrepreneurship, it’s role in business. The second chapter of the work has analyzed the company's activities, are analyzed financial performance, has been carried out competitor analysis and marketing activities are described in the complex. The third chapter was a consumer survey on whether the consumer is satisfied with the service, was developed in the future development strategy and defined risks of failure to achieve. In the end of the work conclusions and motions are given. The work consists of 92 pages, including 6 tables, 25 pictures, 5 appendixes, 34 used literature sources. Key words: analyses of competitors, MIX elements, development, risk, target, advertisement.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleUzņēmuma SIA „Pilsētas līnijas” attīstība.en_US
dc.title.alternativeDevelopment of the company Pilsētas līnijas ltd.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record