Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorOzoliņa, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:21Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:21Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other20706en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21231
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir SIA „Euroskor Latvijā” zīmola maiņa un komunikācija. Maģistra darba mērķis ir izpētīt SIA Euroskor Latvijā zīmola maiņas procesu un rezultātus uzņēmumā. Darbs sastāv no 4 nodaļām. Pirmajā nodaļā ir aplūkotas teorētiskās nostādnes par komunikācijas procesu un tā nozīmi. Otrajā nodaļā aplūkotas teorētiskās nostādnes par zīmola būtību, veidošanu un maiņas nozīmi. Trešajā nodaļā ir ieskats korporatīvā zīmola maiņas procesā un ceturtajā nodaļā ir aplūkots Euroskor Latvijā jaunā zīmola komunikācijas process. Pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi efektīvākai jaunā zīmola komunikācijai. Darbā ir izmantoti 23 atēli un 5 pielikumi. Darba apjoms bez pielikumiem ir 83 lapas.en_US
dc.description.abstractMaster's thesis Ltd. "Euroskor Latvia" brand change and communication. Master thesis is to investigate Ltd. Euroskor Latvia re-branding process and the results of the company. The paper consists of 4 sections. The first chapter outlines the theoretical framework for the communication process and its importance. The second chapter deals with theoretical approaches for the brand essence of creation and change of meaning. The third chapter is a look at the corporate re-branding process and the fourth section addresses the Euroskor Latvia new brand communication process. Based on the results, draw conclusions and make suggestions for more effective new brand communication. The paper used in image processing 23 and 5 appendices. The amount of work without attachments is 83 pages.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleSIA „Euroskor Latvijā” zīmola maiņa un komunikācija.en_US
dc.title.alternativeBrand change and communication in company Euroskor Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record