DAUDZLĪMEŅU TIRGVEDĪBAS PRINCIPU IZMANTOŠANAS IESPĒJAS.
Автор
Ļitvinova, Ludmila
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Roze, Ainārs
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba nosaukums ir " Daudzlīmeņu tirgvedības principu izmantošanas iespējas".
Autore maģistra darbā izskata daudzlīmeņu tirgvedības jēdziena teorētisko formulējumu, pasaules pieredzi, atspoguļo situāciju Latvijas tirgū, kā arī izskata Latvijas nākotnes perspektīvas šajā jomā. Ņemot vērā sistēmas popularitāti un straujo izaugsmi pasaulē, maģistra darbā tiek izprasta daudzlīmeņu tirgvedības būtība, analizēti speciālajā literatūrā minētie preču sadales kanāli un noteiktas to būtiskākās atšķirības, analizēti daudzlīmeņu tirgvedības kompāniju sekmīgas darbības noteicošie faktori, kā arī pētīta kompānijas SIGCESS darbības pamatprincipi un tirgvedības sistēma. Nobeigumā autore pieskaras uzņēmējdarbības organizēšanas jautājumiem.
Darba apjoms ir 80 lapas. Tajā ietverti vairāki attēli, tabulas un grafiki, kas atvieglo darba pārskatāmību. Darbā izmantota speciālā literatūra, raksti no masu informācijas līdzekļiem, LU metodiskie norādījumi, kompānijas SIGCESS nepublicētie materiāli, kā arī informācija no interneta. The name of the masterwork is "The potentialities of the use of Multilevel marketing’s principles". In the work the author gives theoretical formulation of the notion of marketing, describes the world's experience, the situation on Latvian market and gives the perspective review. Taking into consideration growing popularity and rash development of Multilevel marketing all over the world the author in her masterwork is analysing:
—the essence of this phenomenon;
—the canals of goods distribution and their main differences;
—determinants of the successful work of the companies which use Multilevel marketing;
The author is also analysing marketing system investigated by her and the principles of the
Company SIGCESS activities.
The volume of the work is 80 pages. There are illustrations, tables and graphs which make the work more demonstrative. While preparing the work the author used special literature, articles from mass medium, methodical instructions of the Latvian University, SIGCESS Company’s unpublished materials, as well as the information from internet.