Show simple item record

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorKļaviņa, Ilvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:45Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:45Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other38845en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21416
dc.description.abstractA/s „Citadele Banka” tika izveidota 2010.gadā, a/s „Parex Banka” restrukturizācijas rezultātā, bet šobrīd tā ir viena no lielākajām komercbankām Latvijā. Lai gan zīmols „Citadele Banka” līdz šim ir veiksmīgi attīstīts, tas Latvijas sabiedrībai joprojām asociējas ar bijušo a/s „Parex banka”, tāpēc ir nepieciešams analizēt zīmola „Citadele Banka” attīstības gaitu, un, pamatojoties uz secinājumiem, sniegt ieteikumus turpmākās stratēģijas plānošanā. Galvenie faktori, kuriem a/s „Citadele Banka” nākotnē jāpievērš uzmanība, ir komunikācijas pilnveidošana ar klientiem, internetbankas un mājas lapas uzlabošana, filiāļu un bankomātu tīklu paplašināšana. Maģistra darba apjoms ir 93 lapaspuses, kurās iekļauti 21 attēli, 2 tabulas, un 5 pielikumi. Atslēgas vārdi: a/s „Citadele Banka”, zīmols, tēls, a/s „Parex Banka”, „American Express”.en_US
dc.description.abstractJSC "Citadele Banka" was established in 2010, as a result of JSC "Parex Banka" restructuring, but now it’s one of the largest commercial bank in Latvia. The brand "Citadele Banka" has been developed until now, but Latvian society continues to associate with the former JSC "Parex banka", so it’s necessary to analyze the brand of "Citadele Banka" developments, and on the basis of the findings to make recommendations for the future strategy planning. The main factors that have JSC "Citadele Banka" future focus is to improve communication with customers, Internet banking and website improvement, branch and ATM network expansion. Master's workload is 93 pages, which include 21 figures, 2 tables, and 4 appendices. Keywords: JSC "Citadele Banka", brand, image, JSC "Parex Banka", "American Express".en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZīmola "Citadele Banka" attīstības analīze.en_US
dc.title.alternativeThe development analysis of the brand "Citadele Banka".en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record