• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ekodizaina attīstības modelis mazumtirdzniecības nozarē Latvijā

Thumbnail
Открыть
303-39179-beate_danusevica_bd06006.pdf (1.024Mb)
Автор
Danusēviča, Beate
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Benders, Juris
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba tēma ir ekodizaina attīstības modelis mazumtirdzniecībā Latvijā. Maģistra darbā pētīta produkta ekodizaina attīstības iespējas mazumtirdzniecības nozarē Latvijā. Ekodizaina ieviešanas problemātiku raksturo mazumtirdzniecības uzľēmumu zināšanu trūkums par nozares radītajām vides slodzēm un ekodizainu kā instrumentu radītās ietekmes uz vidi mazināšanai Pētījuma ietvaros veiktas 14 strukturētās dziļās intervijas, 25 uzľēmumu vadītāju aptauja, 4 gadījumu izpētes. Tika analizētas ekodizaina attīstības iespējas mazumtirdzniecības nozarē, priekšnosacījumi un līdzšinējā sadarbības prakse tā integrācijā nozarē. Pētījuma rezultātā ir izstrādāts ekodizaina attīstības modelis mazumtirdzniecības nozarei Latvijā, kurā identificēti galvenie principi, pēc kuriem jāvadās ieviešot tirdzniecībā ekodizainu. Darbā ir 7 nodaļas, 8 attēli un 16 tabulas, tajā ir ietvertas 133 lapaspuses. Atslēgas vārdi: ekodizains, dzīves cikla novērtējums, mazumtirdzniecības nozare, pakalpojumu sektors
 
Master's thesis is Ecodesign Development model for Retail Industry in Latvia. Author is analyzing the eco-design of product development of the retail sector in Latvia. The problems, characterized by the introduction of retail eco-design, are lack of knowledge about the environmental pressures created by the industry and about eco-design as a tool for the mitigation of environmental impact. The study consists of X structured in-depth interviews, 25 CEO Surveys, four case studies. Author analyzed the possibilities of developing eco-design in the retail industry, current conditions and the integration of collaborative practice in the industry. The study led to a model of eco-design development of the retail sector in Latvia, which identifies key principles that should guide the implementation of eco-design in retail. The paper has 7 sections, 8 graphs and 16 table files, it contains 133 pages. Keywords: eco-design, life cycle assessment, the retail industry, the service sector
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21422
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV