• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālie tīkli kā potenciālā darbinieka rīks sevis pozicionēšanai darba tirgū

Thumbnail
Открыть
303-41015-Gurska_Karina_kg07005.pdf (1.936Mb)
Автор
Gurska, Karīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šumilo, Ērika
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tehnoloģiju attīstības laikmets ir izraisījis cilvēku komunikācijas pakāpenisku pārorientāciju uz virtuālo vidi, darba autorei radās jautājums, kā sociālajos tīklos pieejamā informācija par katru personību var ietekmēt darba dēvēja lēmuma pieņemšanu par kandidāta piemērotību personāla atlases procesa ietvaros. No otras puses, cik apzināti sevi sociālajos tīklos pozicionē potenciālie darbinieki, vai viņi to dara mērķtiecīgi un vai viņi zina, ka potenciālie darba devēji izmanto sociālos tīklus, lai pārbaudītu viņu tēlu. Maģistra darba mērķis ir izpētīt potenciālo darbinieku mērķtiecīgu un apzinātu sevis pozicionēšanu sociālajos tīklos pieļaujot, ka publicēta informācija spēj ietekmēt potenciālā kandidāta rezultātu personāla atlases procesā gan darba meklēšanas procesā, gan nākotnes perspektīvā. Maģistra darba teorētiskajā daļā tiek apskatīts personāla atlases process un metodes, ka arī lēmuma pieņemšanas kritēriji.
 
Technology development period has caused the gradual re-orientation of public communication to virtual environment, thus a question appeared for the author of the Paper on how the information available in social networks on each individual may influence the decision making process of the employer regarding the suitability of the applicant within a framework of personnel selection process. On the other hand, how intentionally the potential employees position themselves in social networks, whether they do it purposefully and whether they are aware of the fact that the potential employers use social networks in order to verify their image. The purpose of the Master's Paper is to develop a study, exploring the purposeful and intentional positioning of potential employees in social networks, being allow that the published information may influence the result of potential applicant both within the personnel selection as well as job search process and future perspective.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21457
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV