Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadimsen_US
dc.contributor.authorPavļuha, Natālijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:00:53Z
dc.date.available2015-03-24T08:00:53Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41428en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21475
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Attālināto bankas pakalpojumu loma mūsdienu bankas klientu apkalpošanā”. Tēmas problēma ir pastāvīga tehnoloģiju attīstība, kas nosaka arvien jaunu vajadzību rašanos patērētājiem. Bankām ir jāspēj izmantot šo tehnoloģiju priekšrocības un elastīgi jāreaģē uz to izmaiņām, lai spētu apmierināt arvien pieaugošu klientu plūsmu, nodrošinot augstu kvalitātes līmeni. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz apkopoto informāciju un veikto analīzi, identificēt nozīmīgākās attālināto bankas pakalpojumu izmantošanas priekšrocības un izstrādāt priekšlikumus to attīstībai. Pētījumā ir iegūta informācija par attālināto bankas pakalpojumu izmantošanas apjomiem un to pieejamību, salīdzinot datus starp dažādām valstīm. Darbs sastāv no 84 lappusēm, un tajā iekļauti 10 attēli, 8 tabulas un 2 pielikumi.en_US
dc.description.abstractBachelor`s thesis is "Role of remote banking services on modern bank customer service. " Themes subject is the constant advancement of technology which determines customer occurence of new needs. Banks must use the advantages of these technologies and flexibly react to their changes, so that they can satisfy increasing customer traffic, still ensuring a high customer service quality. Bachelor`s work goal is to identify the most important advantages of remote banking services and to develop proposals for their development, and all that is based on the gathered information and performed analysis. In the research there is information about amounts and availability of remote banking service usage by comparing data between different countries. Bachelor work consists of 84 pages, it includes 10 pictures, 8 tables and 2 attachments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAttālināto bankas pakalpojumu loma mūsdienu bankas klientu apkalpošanāen_US
dc.title.alternativeRole of remote banking services on modern bank customer serviceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record