Projekts: Virtuālā turisma portāla izveide interneta vidē
Author
Everts, Andis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Ilmete, Žaneta
Date
2014Metadata
Show full item recordAbstract
Latvijai ir potenciāls tūrisma attīstībai, līdz šim nav izstrādātas virtuālās tūres mērogā, kas nodrošinātu lielāku ceļotāju plūsmu uz tūrisma objektiem Latvijā. Darba mērķis ir izstrādāt portālu tūrisma attīstībai, pielietojot attiecīgas projekta izstrādes un vadīšanas metodes.
Darba pirmajā daļā veikta nozares izpēte un apzināts ekspertu viedoklis par pašreizējo situāciju Latvijas tūrismā. Otrajā daļā autors izvērtē vairākus alternatīvos risinājumus galvenās problēmas risināšanai - nav mūsdienu prasībām atbilstošu ekskursijas programmu par Latvijas kultūras objektiem. Tiek sagatavots priekšlikums projekta labākajai alternatīvai. Trešajā daļā sagatavota labākās alternatīvas risinājuma projekta rokasgrāmata, pielietojot projektu vadīšanas metodes un instrumentus. Noslēgumā izteikti secinājumi un priekšlikumi.
Darbs sastāv no 81 lappusēm, 23 attēliem 12 tabulām un 34 pielikumiem.
Atslēgas vārdi: projektu vadīšana, projekts, attīstība, Latvijas tūrisms, tūrisma portāls, mārketings. Latvia has great potential for tourism development. There have not yet been developed a virtual tour on the scale of larger flows for travelers willing to improve tourist attraction to Latvia. The aim is to develop a portal for tourism development, using appropriate project design and management techniques.
The first part of a sector study and deliberate expert opinion on the current situation in the Latvia’s tourism. The second part, author evaluates several alternative solutions to the main problem - not an advanced excursion program of the Latvian cultural attractions. Author makes proposal for the best alternative. The third part of the best alternatives for the solution prepared a draft guide, the use of project management methods and tools. Concludes with conclusions and recommendations.
The master work consists of 81 page, 24 tables, 12 images and 34 attachments.
Keywords: project management, design, development, Latvia tourism, tourism portal marketing.