• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tirdzniecības paplašināšanas iespējas globālās universālveikalu ķēdes veikalam Latvijā

Thumbnail
Открыть
303-42724-Kalva_Katrina_kk08063.pdf (3.244Mb)
Автор
Kaļva, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Daiga
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba „Tirdzniecības paplašināšanas iespējas globālās universālveikalu ķēdes veikalam Latvijā” mērķis ir attīstīt u/v Stockmann darbību atbilstoši jaunākajām tirdzniecības attīstības tendencēm. Maģistra darbs ietver mazumtirdzniecības nozares attīstības tendences un analīzi, uzņēmuma SIA Stockmann analīzi un izpēti, kā arī analizē mātes uzņēmuma darbību Somijā. Maģistra darba ietvaros tiek izstrādāts risinājums ar piedāvājumu izstrādāt u/v Stockmann e-veikalu un izveidot profilus sociālajos tīklos. Maģistra darbs sastāv no 195 lappusēm, 38 pielikumiem, 11 attēliem un 18 tabulām. Atslēgvārdi: projekts, projektu vadīšana, u/v Stockmann, e-veikals, e-komercija.
 
The goal of Master’s thesis “Trade expansion oppotrunities for the global department stors’s chain in Latvia” is to develop department store Stockmann activities in accordance with the latest marketing trends. Master’s thesis includes trends of retail industry, analysis and research of department store Stockmann and an analysis of the holding company in Finland. Master’s thesis includes an offer to develop an e-shop for department store Stockmann and create profiles in different social networks. Master’s thesis consists of 195 pages, 18 tables, 11 images and 38 appendices. Keywords: project, project management, department store Stockmann, e - shop, e - commerce
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21514
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV