Uzņēmuma SIA „Šķūnis” vides un mārketinga darbības analīze
Autor
Jēkabsone, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Praude, Valērijs
Datum
2008Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Konkurences apstākļos ir svarīgi plānot uzņēmuma attīstību, ko ne visi uzņēmumi dara, tādēļ darba mērķis ir: izpētīt uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, cenšoties atklāt trūkumus, kas veicina uzņēmuma lejupslīdi, un uzņēmuma stiprās puses, kas spētu šos trūkumus novērst vai vismaz samazināt, kā arī analizēt uzņēmuma mārketinga darbību un izstrādāt priekšlikumus, lai situāciju uzņēmumā uzlabotu.Autore darbu sāk ar uzņēmuma īsu darbības vēsturi, kā arī tiek noskaidroti uzņēmuma misija un mērķi, aprakstīti uzņēmuma vadība un personāls. Turpinājumā tiek veikta uzņēmuma iekšējās vides analīze, kuras ietveros veikts pētījums par klientu apmierinātību un analizēta arī uzņēmuma finanšu situācija. Tālāk darbā tiek analizēta uzņēmuma ārējā vide un rezultāti apkopoti ar SWOT analīzes palīdzību, kuru noslēdz ar ekspertu anketēšanas rezultātu apkopojumu, piedāvājot uzņēmumam iespējamos attīstības variantus. Darbu noslēdz uzņēmuma mārketinga darbības analīze, rezultātā piedāvājot uzņēmumam savus priekšlikumus.
Maģistra darbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras saraksta. Darba kopējais apjoms, neskaitot pielikumus, ir 103 lapaspuses. Darbā iekļautas 20 tabulas, 10 attēli, 7 formulas, 2 pielikumi. Literatūras sarakstā ir iekļauti 39 izmantotie literatūras avoti. It is very important to plan a company’s development in competitive conditions, but not all companies do so, that is why the paper objective is to investigate the company’s internal and external environment by attempting to identify the disadvantages that stimulate the company’s recession and advantages that could elimitate or at least reduce these disadvantages, as well as to analyse the company’s marketing activity and make suggestions on the company’s environment improvement.The author starts her paper with a small history of the company’s activity, the company’s mission and objectives have been ascertained, as well as the company’s management and personnel have been described. Then the analysis on the company’s internal environment has been made under which the client satisfaction research has been done and the company’s financial situation has been analysed. At the next stage of the paper the company’s external environment has been analysed and the results were aggregated with the help of SWOT analysis, which is concluded by the summing up of experts questionnaire results that gives to the company the possible development possibilities. The work is concluded by the company’s marketing activity analysis that gives to the company its suggestions.The Master’s Paper consists of introduction, three chapters, conclusions and suggestions, bibliography. There are 103 pages in this paper not including the annexes. There are 20 tables, 10 figures, 7 formulas, 2 annexes in the paper. There are 39 literature sources in the bibliography.