Vispārizglītojošā e – fizika.
Author
Voitkāns, Arnis
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas un matemātikas fakultāte
Advisor
Broks, Andris
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darbā tiek apskatīta e-izglītība kopumā un vispārizglītojošā e-fizika konkrēti. Tiek aprakstīti raksturīgie e-izglītības elementi, kā arī e-izglītības izstrādes un īstenošanas metodes.
Darbā veikta vispārizglītojošās e-fizikas kursa pamatstruktūras praktiskā izstrāde, pirmo reizi e-kursu materiālu izveidē Latvijas Universitātē izmantojot XML (Extensible Markup Language) tehnoloģijas, kas ļauj ievērojami optimizēt materiālu izveidi un uzturēšanu.
E-fizikas kursā īstenota divpakāpju fizikas struktūra, akcentējot pamatjēdzienu un pamatsakarību sistēmisku izpratni, kā arī ontodidaktikas īstenojumu abu pakāpju sintēzē. Šīs struktūras praktiskais īstenojums veikts, izmantojot vizuālās e-kursa navigācijas metodes.
Kopējais darba apjoms ir 101 lpp, tajā ir 45 attēli, 6 pielikumi.
Atslēgvārdi: vispārizglītojošā e-fizika, e-izglītība, e-kursu izstrāde, fizikas didaktika un ontodidaktika In this master thesis e-education on the whole and general e-physics in particular are discussed. Specific elements of e-education, development and implementation methods are discussed as well.
Practical development of general e-physics course structure, using XML (Extensible Markup Language) technologies for the first time in the University of Latvia, has been done. The use of XML technologies greatly facilitates and optimizes the development and maintenance of e-course materials.
Ontodidactic two level structure of general e-physics has been developed. Special attention is to the concepts of physics and their interrelations.
This structure is implemented using visual e-course navigation methods.
Full volume of the work is 101 pages, it has 45 illustrations, 6 appendixes.
Keywords: general e-physics, e-education, e-learning, e-course development, didactics and ontodidactics of physics