• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Autotransporta radītā trokšņa modelēšana “Rīgas ziemeļu transporta koridoram”

Thumbnail
Открыть
305-26682-alise_babre_bd.pdf (7.322Mb)
Автор
Babre, Alise
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Šteinberga, Iveta
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Troksnis ir nozīmīgs miega traucējumu, darbaspēju mazināšanās un stresa izraisītājs. Jo īpaši paaugstinātām trokšņu vērtībām tiek pakļauti lielpilsētu iedzīvotāji. Satiksmes radītais troksnis ir lielākais vides trokšņa avots Eiropas Savienības valstīs. Izmantojot matemātiskās modelēšanas priekšrocības tika veikta trokšņu līmeņa prognozēšana vienam no lielākajiem Rīgas infrastruktūras projektiem. Darba gaitā tika sagatavots kartogrāfiskais materiāls esošās situācijas un iespējamo izmaiņu atainošanai. Iegūtie rezultāti liecina par būtisku trokšņu līmeņa pieaugumu plānotā projekta teritorijā. Lielu ietekmi uz trokšņu nevienmērīgo izplatību noteica valdošo vēju virziens un plānotais ceļa profila augstums. Atslēgvārdi: troksnis, modelēšana, trokšņu līmenis, transports
 
Noise pollution cause significant impact on sleep disturbances, decreased work capacity and works as a stressor. Especially exposed to great noise levels are inhabitants in large urban areas. Traffic noise is a major source of environmental noise in European Union countries. Mathematical modelling advantages were used to predict noise levels of one of the largest infrastructure projects in Riga. Obtained cartographic material was made to portray present situation and possible changes after project is realized. Data shows that noise levels will become more significant after highway is built. Result differences were caused by influence of dominant wind direction and hight of planed road profile. Keywords: noise, modelling, noise level, traffic
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21878
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV