• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dzelzceļa radītā trokšņa līmeņa novērtējums Vecumniekos izmantojot modelēšanas un instrumentālo trokšņa mērījuma metodi

Thumbnail
Öffnen
305-43068-Balodis_Dāvis_db09028.pdf (1.476Mb)
Autor
Balodis, Dāvis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ģeogrāfijas un Zemes zinātņu fakultāte
Advisor
Šteinberga, Iveta
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darbā, izmantojot matemātiskās modelēšanas tiešo mērījumu metodes, novērtēts dīzeļvilciena radītais trokšņa līmenis, tā struktūra un specifika, izplatība apkārtējā vidē. Pētījuma vieta – Vecumnieki (Vecumnieku novadā) ir stratēģisks dzelzceļa transporta mezgls Zemgalē ar raksturīgu vidēju (līdz 20 vilcieniem/diennaktī) dīzeļvilcienu slodzi. Matemātiskās modelēšanas metodes (izmantojot specializēto datorprogrammu ExSound2000+) pielietotas ne tikai trokšņa izplatības novērtēšanai, bet arī trokšņa samazināšanas pasākumu ieviešanai, - aprēķināts optimālais barjeru izvietojums un augstums. Atslēgas vārdi: dzelzceļa troksnis, trokšņa piesārņojums, trokšņa modelēšana.
 
Work using mathematical modeling of direct measurement methods evaluated diesel train noise level, its structure and specificity of the spread in the environment. The study place - Vecumnieki (Vecumnieku region) is a strategic railway junction in Zemgale with medium-sized (up to 20 trains / day) diesel train load. Mathematical modeling methods (using a specialized computer program ExSound2000 +) used not only for assessing the prevalence of noise, but the noise reduction events introduction - calculated the optimal barrier location and height. Keywords: Rail noise, noise assessment, noise pollution.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21975
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV