• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Diskusija kā skolēnu komunikatīvo spēju attīstīšanas līdzeklis vidējā valodas prasmju līmenī

Thumbnail
Открыть
306-13169-Micule_Irina_SkAn030001.pdf (579.1Kb)
Автор
Mičule, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Liepiņa, Dace
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbs ir veltīts diskusijai kā paņēmienam, kas attīsta skolēnu komunikatīvas prasmes svešvalodas pārvaldīšanas vidējā līmeņī. Pirmā nodaļa aplūko komunikācijas būtību un valodas komunikatīvo funkciju, kā arī analīzē skolēnu komunikatīvo kompetenci un komunikatīvās prasmes svešvalodas pārvaldīšanas vidējā līmeņī. Otrā nodaļa izskata pusaudžu saskarsmes un komunikācijas īpatnības, apraksta skolēnu interaktīvās prasmes un pēta saskarsmes aspektus klasē. Trešajā nodaļā autore sniedz priekšstatu par interaktīvajiem paņēmieniem, kurus pielieto komunikatīvajā klasē vidusskolā. Praktiskā nodaļa analīzē rezultātus, iegūtus angļu valodas mācīšanas eksperimentā vidusskolas 11. klasēs, kurā skolēni nodarbojās diskusijās un diskusijai līdzīgajās aktivitātēs.
 
The Master Paper examines discussion as a means for developing communicative skills of learners at the intermediate language proficiency level. The first chapter explores the nature of communication, examines the communicative function of language, and analyses communicative competence and communication skills of learners at the intermediate language proficiency level. The second chapter discusses the peculiarities of interaction and communication of adolescents, examines the interactional skills of learners, and explores the aspects of classroom interaction. The third chapter gives an overview of interactive techniques to be applied in the communicative classroom at the intermediate level. The practical part analyses the results gained through the application of discussion-based techniques during the English language lessons in Grade 11 at secondary school.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/21999
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV