• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metaforu izmantošana pārtikas reklāmās

Thumbnail
Открыть
306-19046-Leimane_Olita_ol07006.pdf (305.4Kb)
Автор
Leimane, Olita
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs pēta konceptuālo metaforu izmantošanu pārtikas reklāmās. Darba mērķis ir pierādīt, ka konceptuālās metaforas, kas tiek izmantotas pārtikas reklamēšanā, padara reklāmu pamanāmāku un piesaistošāku, jo tās liek potenciālajam pircējam atšifrēt apslēpto ziņojumu. Darba teorētiskā daļa dod ieskatu ieskatu reklāmas vēsturē, aplūko dažādus reklāmas veidus, kā arī reklāmas nozīmi; tā apskata dažādus metaforu veidus, tai skaitā konceptuālo metaforu, un izskaidro tās pielietojumu pārtikas reklāmās. Pētījums pierāda, ka konceptuālās metaforas ir plaši izmantotas pārtikas reklāmās, kurās reklamētā pārtika tiek pielīdzināta dažādiem objektiem un parādībām, tādējādi padarot reklāmu pircējiem vieglāk pamanāmu. Turklāt, personifikāciju izmantošana padara reklāmu vairāk pārlieconošāku. Atslēgas vārdi: reklamēšana, pārtikas reklāmas, metafora, konceptuālā metafora, diskursa analīze
 
The present Bachelor thesis investigates the use of conceptual metaphor in food advertising. The research paper aims at proving that the conceptual metaphors used in food advertising make the advertisement more persuasive and attractive by involving the potential buyer in decoding the hidden message. The theoretical part of the Bachelor thesis gives an insight into the history of advertising, looks at different types of advertising and the role of advertising; it discusses several types of metaphors including the conceptual metaphor and explains the role of the conceptual metaphor in food advertising. The research proves that conceptual metaphors are widely used in food advertisements, where the food advertised is conceptualized into different kinds of objects and phenomena, thus making the advertisement more noticeable to the consumer. Key words: advertising, food advertisements, metaphor, conceptual metaphor, discourse analysis
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22035
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV