• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vēstījuma atstatuma mazināšana video spēlēs

Thumbnail
Открыть
306-21451-Husko_Rihards_rh08024.pdf (479.8Kb)
Автор
Husko, Rihards
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Lapa, Lauma-Terēze
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījums Vēstījuma atstatuma mazināšana video spēlēs tapis ar nolūku apskatīt rīkus, ar kuru palīdzību iespējams palielināt spēlētāju emocionālo ieguldījumu datorspēles pasaulē. Tas panākts aplūkojot dažādas ar vēstījumu spēlēs saistītas teorijas un analizējot izvēlētu video spēļu vēstījumus. Kā pētījuma mērķis tika izvēlētas pirmās divas Mass Effect triloģijas spēles, ir atsauces arī uz citām spēlēm salīdzināšanas nolūkos. Teorētiskā pētījuma daļa atklāja, ka spēles līdz šim nav tikušas analizētas no vēstījuma atstatuma puses. Spēļu analīze rādīja, ka spēlētāju izvēļu izraisītas sekas, gan mazas, gan lielas, ir labs veids vēstījuma atstatuma mazināšanai. Atslēgas vārdi: vēstījuma atstatums, vēstījuma struktūra, video spēle, emocionālā sasaiste, izvēle, sekas, interaktivitāte
 
The main goal of Decreasing Narrative Distance in Video Games is to uncover the means for increasing the emotional investment of players in a video game world through investigation of the available theory on game narratives and analysis of the narrative found in select games. The first two games of the Mass Effect trilogy were selected as the focus of this research, while other computer games are occasionally referenced for comparison. The theoretical research revealed that games have not yet been researched from the perspective of narrative distance. The analysis of the games showed that implementing storyline consequences, both small and grand, to the player‟s choices is a good way to decrease narrative distance. Key words: narrative distance, narrative structure, video game, emotional involvement, choice, consequence, interactivity
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22045
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV