• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma "Sixt"reklāmas saukļu valodas īpatnības

Thumbnail
Открыть
306-21571-Runeca_Natalja_ng07014.pdf (265.5Kb)
Автор
Runeca, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba “Uzņēmuma “Sixt” reklāmas saukļu valodas īpatnības” mērķis bija analizēt uzņēmuma “Sixt” reklāmas saukļu valodas īpatnības, lai atbildētu uz izvirzīto pētniecisko jautājumu: Kādas ir uzņēmuma “Sixt” reklāmas saukļu sintaktiskās, leksiskās un stilistiskās iezīmes? Autore pielietoja reklāmas diskursa teoriju kontrastīvās analīzes metodi un izvēlēto reklāmas saukļu diskursa analīzes metodi. Analīzes rezultāti parādīja, ka “Sixt” reklāmas saukļos ir izmantotas tādas sintaktiskās iezīmes kā īsi teikumi, sarunvalodas teikumi, teikumi pavēles izteiksmē, jautājumi, tādas leksiskās iezīmes kā īpašības vārdi, darbības vārdi, lietvārdi, vietniekvārdi, negatīvās formas. Dažādas stilistiskās iezīmes, piemēram, vārdu spēle, sarunvalodas frāzes, kalambūrs, metaforas, ritms, atskaņas, asonanse, aliterācija un atkārtošana ir izmantotas. Sintaktiskās, leksikās un stilistiskās iezīmes ir pielietotas, lai uzsvērtu noteiktas produkta īpašības, humoristiskam vai ritmiskam efektam, klienta uzmanības pievēršanai, oriģinalitātei, unikalitātei un lai reklāma paliktu atmiņā. Atslēgvārdi: diskursa analīze, reklāmas saukļu valoda, “Sixt” reklāmas sauklis, sintaktiskās iezīmes, leksiskās iezīmes, stilistiskie līdzekļi
 
The goal of the Bachelor Thesis “Language peculiarities of “Sixt” advertising slogans” was to analyse the language peculiarities of company “Sixt” slogans in order to answer the research question: What are the syntactic, lexical and stylistic features of company “Sixt” slogans? The author applied the method of contrastive analysis of advertising discourse theories and the method of discourse analysis of the selected advertising slogans. The results of the analysis showed that “Sixt” advertising slogans contain such syntactic features as the use of short sentences, colloquial sentences, imperative sentences and questions; such lexical features as adjectives, verbs, nouns, personal pronouns and the use of negative forms. Various stylistic features, e.g. word play, colloquial phrases, pun, metaphors, rhythm, rhyme, alliteration, assonance, repetition are used. The syntactic, lexical and stylistic means are used to emphasise certain product qualities, to achieve a humorous or rhythmical effect, to draw the customers’ attention, for the purpose of originality, uniqueness and for the advertisement to be memorable. Key words: discourse analysis, language of advertising slogans, „Sixt” advertising slogan, syntactic features, lexical features, stylistic means
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22049
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV