Iegūtajai izglītībai neatbilstošs darbs kā vairāku faktoru mijiedarbības rezultāts: Latvijas augstskolu absolventu piemērs
Автор
Rudzīte, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Raubiško, Ieva
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pētījums fokusējas uz desmit augstskolu absolventu izglītības un darba pieredzes
dokumentēšanu, ar mērķi noskaidrot – kādu faktoru mijiedarbība noved pie strādāšanas
darbavietā, kas definējama kā neatbilstoša iegūtajai izglītībai. Bakalaura darbā tiek apskatīts
izglītības un darba jēdziens, un valsts un izglītības iestāžu ideoloģiskā pozīcija, definējot tai
nepieciešamu un noderīgu augstāko izglītību, ko ir būtiski apzināties, lai izprastu, kāpēc
dažādu jomu pārstāvjiem ir piedāvātas nevienlīdzīgs izvēļu spektrs.
Atslēgas vārdi: izglītība, darbs, motivācija, jaunieši.
2 This research is documentation of education and work experiences of ten graduates
from universities of Latvia, in order to find out how interaction of many factors leads into
working in sphere which cannot be considered as appropriate for obtained education. In
Bachelor paper is viewed the concept of education and labor, and the ideological position of
the state and educational institutions, in defining the necessary and pertinent higher education,
which is essential to aware, in order to understand why unequal range of choices are available
to representatives of differen scopes.
Key words: education, labor, motivation, youth.