Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorManžura, Dmitrijsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:02:50Z
dc.date.available2015-03-24T08:02:50Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other24251en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22088
dc.description.abstractŠī pētījuma tēma ir “Angļu valodas vārdu krājuma mācīšana, izmantojot repa mūziku”. Atšķirībā no citiem mūzikas žanriem, repa priekšrocība angļu valodas mācīšanā ir tā līdzība dabiskai runai, tādējādi nodrošinot dabisko izrunu un ritmu. Šī darba mērķis ir novērtēt repa mūzikas efektivitāti angļu valodas vārdu krājuma mācīšanā. Metodes, kas tika izmantotas šajā pētījumā ir literatūras pārskats, situācijas izpēte ar nodarbību vadīšanu un testēšanu. Rezultāti rāda, ka skolēni nenozīmīgi uzlaboja savu angļu valodas vārdu krājumu, ko var paskaidrot ar nepietiekošu vārdu krājuma praksi situācijas izpētes īsā laika garumā. Tomēr, izmantotas angļu valodas mācīšanas pieejas (naturālā pieeja un leksiskā pieeja) atbalsta repa pielietošanu mācīšanas procesā. Atslēgas vārdi: otrās valodas apguve, vārdu krājums, situācijas izpēte, repa mūzika, testēšana.en_US
dc.description.abstractThe topic of the present research is ‘Teaching English Vocabulary using Rap Music’. In distinction from other musical genres, rap’s advantage in teaching English language is its similarity to natural speech, thus providing natural pronunciation and rhythm. The purpose of the paper is to evaluate the efficacy of rap music upon English vocabulary teaching. The methods used in the research are literature review, case study with pilot teaching and testing. The results show that students insignificantly improved their English vocabulary that can be explained by insufficient practice of vocabulary within a short time span of the case study. However, the chosen English teaching approaches (the Natural Approach and the Lexical Approach) support application of rap in a teaching process. Key words: second language acquisition, vocabulary, case study, rap music, testing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAngļu valodas vārdu krājuma mācīšana , izmantojot repa mūzikuen_US
dc.title.alternativeTeaching English Vocabulary Using Rap Musicen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record