• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lasīšana skaļi un tās loma fonoloģiskās kompetences attīstīšanā

Thumbnail
Открыть
306-28235-Kaskure_Tatjana_tk09004.pdf (2.443Mb)
Автор
Kaškure, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kaurāte, Gunta
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarbs izskata lasīšanu skaļi kā instrumentu, kas izmantojams angļu valodas ka svešavalodas apguvēju fonoloģiskās kompetences pilnveidē. Darba mērķis ir pētīt lasīšanas skaļi nozīmīgumu apmācāmo fonoloģiskās kompetences attīstīšanā. Darbā pilietota pētījuma metode ir gadījuma izpēte, jot ā sevī ietver eksperementālo mācīšanu, kvalitatīvo un kvantitatīvo pētījumu. Teoretiskajā daļa ietver informāciju par fonoloģisko kompetenc, suprasegmentālajiem runas elementiem, lasīšanu skaļi un informatīvo lasīšanas skaļi stilu. Darba empiriskā daļa apraksta gadījuma izpētes gaitu, analizē gan eksperimentālās macīšanas rezultātu gan aptajuas iegūtos datus par lasīšanu skaļi kā instrument fonoloģiskās kompetences attīstīšanai iegūtie rezultāti atspoguļoti shēmās un audio ierakstā. Atslēgvārdi: fonoloģiskā competence, lasīšana skaļi, gadījuma izpēte, suprasegmentālie runas elementi, saprotamība, informatīvais stils, eksperimentālā mācīšana.
 
The present research paper investigates reading aloud as a tool for developing phonological competence of EFL learners. The aim of the research paper is to find what the role of reading aloud in developing learners’ phonological competence is. The method that is used in the research is a case study as it contains qualitative and quantitative research. The theoretical part of the research includes information about phonological competence, suprasegmental elements of speech, reading aloud, and informational style of reading aloud. The empirical part describes the process and results of pilot teaching on reading aloud and a questionnaire aimed at finding out EFL teachers’ opinion on reading aloud as a tool for developing phonological competence. The results of the pilot teaching process are described and presented in figures and an audio recording. Key words: phonological competence, reading aloud, case study, suprasegmental elements of speech, intelligibility, informational style, pilot teaching.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22111
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV