Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKaurāte, Guntaen_US
dc.contributor.authorKaškure, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:02:53Z
dc.date.available2015-03-24T08:02:53Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other28235en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22111
dc.description.abstractDiplomdarbs izskata lasīšanu skaļi kā instrumentu, kas izmantojams angļu valodas ka svešavalodas apguvēju fonoloģiskās kompetences pilnveidē. Darba mērķis ir pētīt lasīšanas skaļi nozīmīgumu apmācāmo fonoloģiskās kompetences attīstīšanā. Darbā pilietota pētījuma metode ir gadījuma izpēte, jot ā sevī ietver eksperementālo mācīšanu, kvalitatīvo un kvantitatīvo pētījumu. Teoretiskajā daļa ietver informāciju par fonoloģisko kompetenc, suprasegmentālajiem runas elementiem, lasīšanu skaļi un informatīvo lasīšanas skaļi stilu. Darba empiriskā daļa apraksta gadījuma izpētes gaitu, analizē gan eksperimentālās macīšanas rezultātu gan aptajuas iegūtos datus par lasīšanu skaļi kā instrument fonoloģiskās kompetences attīstīšanai iegūtie rezultāti atspoguļoti shēmās un audio ierakstā. Atslēgvārdi: fonoloģiskā competence, lasīšana skaļi, gadījuma izpēte, suprasegmentālie runas elementi, saprotamība, informatīvais stils, eksperimentālā mācīšana.en_US
dc.description.abstractThe present research paper investigates reading aloud as a tool for developing phonological competence of EFL learners. The aim of the research paper is to find what the role of reading aloud in developing learners’ phonological competence is. The method that is used in the research is a case study as it contains qualitative and quantitative research. The theoretical part of the research includes information about phonological competence, suprasegmental elements of speech, reading aloud, and informational style of reading aloud. The empirical part describes the process and results of pilot teaching on reading aloud and a questionnaire aimed at finding out EFL teachers’ opinion on reading aloud as a tool for developing phonological competence. The results of the pilot teaching process are described and presented in figures and an audio recording. Key words: phonological competence, reading aloud, case study, suprasegmental elements of speech, intelligibility, informational style, pilot teaching.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLasīšana skaļi un tās loma fonoloģiskās kompetences attīstīšanāen_US
dc.title.alternativeReading Aloud and its Role in Developing Learners'Phonological Competenceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige