Angļu valodas runātprasmes mācīšana, izmantojot Callan metodi
Автор
Meiere, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Kalnbērziņa, Vita
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbā tiek analizētas angļu valodas mācīšanas metodes, trīs no tām tiek salīdzinātas ar Callan metodi, kura tikusi aprakstīta padziļināti. Darbā tiek aplūkota skolotāja nozīme nodarbības procesā, kā arī runas būtiskums saziņā un valodas mācībā.
Bakalaura darba praktiskā daļa sniedz informāciju par divām izvēlēto privātās valodu skolas ValoduVēstniecība skolotāju vadītām angļu valodas nodarbībām, analīzi par iepriekšizveidotu un aizpildītu kontroles sarakstu, kā arī apkopotas skolotāju domas no iegūtās, skolotāju aizpildītas anketas.
Bakalaura darba mērķis ir pierādīt, ka Callan metode ir veiksmīgs veids kā apgūt valodu no runas aspekta, tomēr tas ir izdarāms, ja skolotājs strikti seko norādēm un metodes pamatlikumiem.
Izmantotā metode ir teorētisko un empīrisko avotu analīze. Pētījuma un praktiskās daļas rezultātā, bakalaura darba autors ir veicis secinājumus, kuri tiek sniegti darba beigās.
Atslēgvārdi: Angļu valodas mācīšanas metodes, skolotājs/a, Callan metode, runāšana, klase. The Bachelor Paper analyses English Language Teaching methods and three of them have been compared with the Callan Method, which has been described more thoroughly. The paper also deals with the importance of the teachers’ role during the lesson, as well as the significance of speech in communication and the acquisition of a language.
The practical part of the bachelor’s paper provides information about two chosen teachers from a private language school ValoduVēstniecība teachers’ led lessons, analysis of the check-list information, as well as, teachers’ thoughts from the received questionnaire.
The goal of the bachelor paper is to prove that the Callan Method is a successful way how to acquire an oral foreign language, if the teacher is strictly following the rules of the Callan Method.
The method used in the bachelor’s paper is the analysis of the theory and the empirical part. After the analysis of the theory and the empirical part the author has made conclusions that are provided at the end of the bachelor’s paper.
Key words: English Teaching Methods, teacher, the Callan Method, speaking, classroom.