Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorMeiere, Madaraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:02:54Z
dc.date.available2015-03-24T08:02:54Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other29564en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22120
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek analizētas angļu valodas mācīšanas metodes, trīs no tām tiek salīdzinātas ar Callan metodi, kura tikusi aprakstīta padziļināti. Darbā tiek aplūkota skolotāja nozīme nodarbības procesā, kā arī runas būtiskums saziņā un valodas mācībā. Bakalaura darba praktiskā daļa sniedz informāciju par divām izvēlēto privātās valodu skolas ValoduVēstniecība skolotāju vadītām angļu valodas nodarbībām, analīzi par iepriekšizveidotu un aizpildītu kontroles sarakstu, kā arī apkopotas skolotāju domas no iegūtās, skolotāju aizpildītas anketas. Bakalaura darba mērķis ir pierādīt, ka Callan metode ir veiksmīgs veids kā apgūt valodu no runas aspekta, tomēr tas ir izdarāms, ja skolotājs strikti seko norādēm un metodes pamatlikumiem. Izmantotā metode ir teorētisko un empīrisko avotu analīze. Pētījuma un praktiskās daļas rezultātā, bakalaura darba autors ir veicis secinājumus, kuri tiek sniegti darba beigās. Atslēgvārdi: Angļu valodas mācīšanas metodes, skolotājs/a, Callan metode, runāšana, klase.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor Paper analyses English Language Teaching methods and three of them have been compared with the Callan Method, which has been described more thoroughly. The paper also deals with the importance of the teachers’ role during the lesson, as well as the significance of speech in communication and the acquisition of a language. The practical part of the bachelor’s paper provides information about two chosen teachers from a private language school ValoduVēstniecība teachers’ led lessons, analysis of the check-list information, as well as, teachers’ thoughts from the received questionnaire. The goal of the bachelor paper is to prove that the Callan Method is a successful way how to acquire an oral foreign language, if the teacher is strictly following the rules of the Callan Method. The method used in the bachelor’s paper is the analysis of the theory and the empirical part. After the analysis of the theory and the empirical part the author has made conclusions that are provided at the end of the bachelor’s paper. Key words: English Teaching Methods, teacher, the Callan Method, speaking, classroom.  en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleAngļu valodas runātprasmes mācīšana, izmantojot Callan metodien_US
dc.title.alternativeCallan Method in Teaching Spoken Englishen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record