• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vārdu krājuma mācīšanas veidi un paņēmieni jūrniecības studentiem

Thumbnail
Открыть
306-31119-Olga_Romanova_or06001.pdf (1.821Mb)
Автор
Romanova, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāte
Advisor
Karapetjana, Indra
Дата
2008
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbs pēta leksikas mācīšanu jūrniecības studentiem. Pētījuma mērķis bija izstrādāt un aprobēt mācību materiālus jūrniecības leksikas mācīšanai, lai sekmētu leksikas iegaumēšanu un izpratni un līdz ar to uzlabotu apgūtā vārdu krājuma tālāku izmantošanu valodā, tādējādi paaugstinot studentu konkurētspēju starptautiskajā jūrniecības darba tirgū. Pētījumā tika izmantota darbības pētījuma metode, kas ietvēra divas anketas datu iegūšanai, materiālu izstrādi un to aprobāciju novērojumus un intervijas, lai noskaidrotu, kā paši studenti vērtē savu progresu. Pētījumā iegūtie rezultāti pierādīja, ka leksikas mācīšana ar vingrinājumu palīdzību, kas izstrādāti atbilstoši studentu angļu valodas profesionālajām vajadzībām un prasmēm, nodrošina pamatu turpmākai neapzinātai valodas apguvei un uzlabo studentu izpratni par apgūstamo mācību priekšmetu.
 
The present master paper examines the issue of teaching vocabulary to maritime students. The purpose for conducting the research was to design and pilot materials for maritime vocabulary teaching in order to promote vocabulary memorization and reception and enhance its consequent generative use thus, raising the students’ competitiveness in international maritime market. The conducted action research entailed two questionnaires for data collection, materials design and piloting, observation and an interview used to reveal the students’ progress by means of self-evaluation. The results of the study have proved that explicit teaching of vocabulary activities which correspond to the students’ professional needs and command of English provides the basis for subsequent incidental learning and raises the students’ awareness of the studied subject.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22138
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV