Klasisko pasaku modernās versijas spāņu valodas kā svešvalodas nodarbībās
Автор
Susļenkova, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Leon Manzanero, Ana
Дата
2013Metadata
Показать полную информациюАннотации
Mūsdienās parādās vairākas klasisko pasaku modernās versijas, kuras atspoguļo neapmierinātību ar klasisko pasaku tradicionālajiem modeļiem ar ironiju un humoru. Lai pārbaudītu tautas pasaku un to moderno versiju didaktiska pielietojuma iespējas spāņu valodas kā svešvalodas nodarbībās, šā maģistra darba autore izstrādāja nodarbību plānu, izmantojot pasaku Sarkangalvīte un tās moderno versiju Dzeltengalvīte. Uzdevumu pieeja tika pielietota kā pamatmetodika nodarbību plāna izstrādāšanai. Praktiskās pielietošanas rezultāti rāda, ka klasisko pasaku modernās versijas var funkcionēt kā vērtīgs didaktisks materiāls, kurš atvieglo svešvalodu mācīšanās procesu izklaidējošā formā un, līdz ar to, veicina skolēnu komunikatīvo prasmju attīstību.
Atslēgas vārdi: tautas pasaka, modernā versija, uzdevumu pieeja, konstruktīva apmācība, komunikācijas prasmes, izklaidējošs konteksts Nowadays appear numerous modern versions of classic fairy tales that reflect discontent with traditional patterns of classic fairy tales in a humorous and ironic way. To prove didactic exploitation possibilities of classic fairy tales and their modern versions in Spanish as a foreign language class, a teaching unit based on the fairy tale Little Red Riding Hood and its modern version Little Yellow Riding Hood was developed by the author of the present master thesis. Task-based learning approach was applied as basic methodology in the developing of the teaching unit. The results of practical application show that modern versions of classic fairy tales can serve as a valuable educational tool that facilitates the process of foreign language learning in a entertaining and contextualizad manner and, therefore, contributes to the development of communication skills of students.
Key words: classic fairy tale, modern version, task-based learning approach, meaningful learning, communication skills, entertaining context