• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vidējā zināšanu līmeņa skolēnu ekstensīvās lasīšanas prasmju attīstīšana

Thumbnail
Öffnen
306-35091-Skvorcova_Natalja_ns09032.pdf (14.50Mb)
Autor
Skvorcova, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Ozoliņa, Solveiga
Datum
2014
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darbā tiek pētīta ekstensīvās lasīšanas ietekme uz skolēnu spēju veikt lasīšanas uzdevumus. Teorētiskajā daļā tiek izklāstīts lasīšanas jēdziens; darbā apskatītas pamatskolas skolēnu problēmas lasīšanā, kā arī ekstensīvās lasīšanas loma, tekstu izlases kritēriji un efektīvas lasīšanas stratēģijas. Šī darba mērķis ir palīdzēt vidējā zināšanu līmeņa skolēniem apgūt lasīšanas stratēģijas. Darba praktiskajā daļā sniegts pārskats par pilotpētījumu: eksperimentālā grupa lasīja ekstensīvi un pielietoja praksē lasīšanas stratēģijas. Darba izpētes metode ir eksperiments; datu vākšanas instrumenti ir dalībnieku novērošana, vajadzību anketu analīze, lasīšanas pirmseksperimenta tests un pēceksperimenta tests. Pilotpētījuma rezultāti parāda, ka lasīšanas stratēģijas veicina skolēnu lasīšanas spēju attīstīšanu.
 
The present MA paper investigates the influence of extensive reading on the learners’ ability to deal with reading comprehension tasks. The theoretical part discusses the concept of reading; it explains basic school learners’ problems in reading; the role of extensive reading; the criteria for text selection; it provides effective reading strategies. The thesis aims at equipping intermediate learners with reading strategies. The empirical part describes the pilot study with an experimental group reading extensively and practising reading strategies. The empirical method of the research is an experiment with classroom observation, a needs analysis questionnaire, pre-test and post-test as data collection tools. The results of the pilot study indicate that reading strategies facilitate noticeable development of the students’ reading skills.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22180
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6775]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV