Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveigaen_US
dc.contributor.authorSkvorcova, Nataļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:03:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:03:02Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other35091en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22180
dc.description.abstractMaģistra darbā tiek pētīta ekstensīvās lasīšanas ietekme uz skolēnu spēju veikt lasīšanas uzdevumus. Teorētiskajā daļā tiek izklāstīts lasīšanas jēdziens; darbā apskatītas pamatskolas skolēnu problēmas lasīšanā, kā arī ekstensīvās lasīšanas loma, tekstu izlases kritēriji un efektīvas lasīšanas stratēģijas. Šī darba mērķis ir palīdzēt vidējā zināšanu līmeņa skolēniem apgūt lasīšanas stratēģijas. Darba praktiskajā daļā sniegts pārskats par pilotpētījumu: eksperimentālā grupa lasīja ekstensīvi un pielietoja praksē lasīšanas stratēģijas. Darba izpētes metode ir eksperiments; datu vākšanas instrumenti ir dalībnieku novērošana, vajadzību anketu analīze, lasīšanas pirmseksperimenta tests un pēceksperimenta tests. Pilotpētījuma rezultāti parāda, ka lasīšanas stratēģijas veicina skolēnu lasīšanas spēju attīstīšanu.en_US
dc.description.abstractThe present MA paper investigates the influence of extensive reading on the learners’ ability to deal with reading comprehension tasks. The theoretical part discusses the concept of reading; it explains basic school learners’ problems in reading; the role of extensive reading; the criteria for text selection; it provides effective reading strategies. The thesis aims at equipping intermediate learners with reading strategies. The empirical part describes the pilot study with an experimental group reading extensively and practising reading strategies. The empirical method of the research is an experiment with classroom observation, a needs analysis questionnaire, pre-test and post-test as data collection tools. The results of the pilot study indicate that reading strategies facilitate noticeable development of the students’ reading skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleVidējā zināšanu līmeņa skolēnu ekstensīvās lasīšanas prasmju attīstīšanaen_US
dc.title.alternativeDeveloping Intermediate Learners’ Extensive Reading Skillsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record