• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lasīšanas stratēģiju attīstīšana 4.klases skolēniem

Thumbnail
Открыть
306-42609-Kalberga_Zane_zk10023.pdf (1.412Mb)
Автор
Kālberga, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Farneste, Monta
Дата
2014
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Lasīšana ir viena no valodas pamatprasmēm, ko nepieciešams attīstīt jau no mazotnes, īpašu uzmanību pievēršot tieši lasīšanas stratēģiju attīstīšanai. Tādēļ, lai izzinātu veidus, kā uzlabot 4. klases skolēnu lasīšanas stratēģijas, tika veikta gadījuma analīze. Tā ietvēra mācību grāmatas un darba burtnīcas analīzi, skolotāju anketu, Eiropas vienotās valodas prasmju līmeņa noteikšanas sistēmas prasību analīzi, materiālu izveidošanu un izveidoto papildus uzdevumu analīzi, ko veica paši skolēni un viņu skolotāji. Darba rezultātā tikai izveidoti papildus uzdevumi, kas attīstīja tādas lasīšanas stratēģijas kā iejaukšanās, skenēšana un gaidas. Turklāt stundu plāni tika papildināti ar vairākiem pēc-lasīšanas jautājumiem. Šie papildus uzdevumi un stundu plāni bija interesanti skolēniem un noderīgi skolotājiem.
 
Reading is one of the basic language skills that should be developed already at an early age concentrating on the aspect of reading strategy development. Therefore, in order to find ways to improve 4th form students reading strategies a case study was applied. The study included the analysis of the class book and workbook used by the case students, questionnaire for the teachers, analysis of the requirements of the Common European Framework, material design and evaluation of the designed supplementary tasks by the students and the teachers. As a result, supplementary tasks that focused on the development of strategies of inference, scanning and anticipation were designed. Moreover, the lesson plans were improved by several post-reading questions. The supplementary tasks and lesson plans proved to be interesting for the students and useful from the teachers’ perspective.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22260
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6437]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV