Show simple item record

dc.contributor.advisorNovikova, Irinaen_US
dc.contributor.authorIvaško, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:03:15Z
dc.date.available2015-03-24T08:03:15Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other44155en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22301
dc.description.abstractSekstūrisms ir plaši izplatīts visā pasaulē. Latvija ir pazīstama kā viens no populārākajiem sekstūrisma galamērķiem Austrumeiropā. Informācija par sekstūrismu Latvijā ir pieejama dažādos anglofonajos medijos, piemēram, tūrisma padomdevējos, rakstos, blogos un tiem pievienotajos komentāros. Attiecīgi, šī pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai Latvijas iedzīvotāju viedoklis sakrīt ar valsts tēlu, kas tiek radīts medijos. Pētījuma rezultāti liecina, ka cilvēkiem Latvijā nav plašu zināšanu par sekstūrismu, un viņi neapzinās, kādi sekstūrisma aspekti tiek apspriesti medijos. Tomēr, viņu izteiktie viedokļi pierāda, ka anglofonajos medijos sniegtā informācija atbilst realitātei. Atslēgas vārdi: sekstūrisms, anglofonie mediji, komerciālais sekss, krāpšana.en_US
dc.description.abstractSex tourism is widespread all over the world; Latvia is recognized as one of the most popular sex tourism destinations in Eastern Europe. Information about sex tourism in Latvia can be found in different Anglophone media in the shape of travel guides, articles, blogs and threads of commentaries attached to them. Hence, the purpose of this research was to find out whether the opinion of the general population in Latvia corresponds to the image of the country that is represented in the media. The results show that people in Latvia have little information on the topic of sex tourism, as they are not aware of some aspects that are mentioned in the media. However, their opinions show that the information available in the Anglophone media corresponds to reality. Key words: sex tourism, Anglophone media, commercial sex, scamming.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titleLatvijas tēls plašsaziņas līdzekļos angļu valodā un ‘Maršruti vīriešiem’ globālajā tūrismāen_US
dc.title.alternativeThe Image of Latvia in Anglophone Media and ‘Routes for Men’ in Global Tourismen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record