Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorLīckalne, Annaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Moderno valodu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:03:17Z
dc.date.available2015-03-24T08:03:17Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6273en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22320
dc.description.abstractDarbā tiek aplūkots psiholingvistikas pielietojums vārdu piekļuvē un vārdu kategorizacijā. Darbs pēta rakstu vārdu izpratni un vārdu kategorizācijas sistēmas. Darba mērķis ir pierādīt, kaut arī semantiska kategorizācija dominē par pārējām, pieeja ir ļoti individuāla. Darbā ir izmantotas šādas metodes: atbalstošas literaturas analīze, vārdu kategorizācijas protokola izveide, balstīta uz apstradāta Frumkinas vārdu saraksta psiholoģiskam petījumam (2001) un tā analīze, ka arī teksta analīzes metodes.en_US
dc.description.abstractThe present paper deals with the psycholinguistic approach to the analysis of lexical access and lexical categorisation. The research investigates written word recognition and word categorisation systems. The purpose of this research is to prove that although the semantic categorization prevails for all, the approach is highly individual The research methods applied are: the analysis of the study of relevant literature, and the qualitative research methods (word categorisation protocol), based on the adapted word list of Frumkina’s (2001) psychological research, and text analysis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.titlePsiholingvistiskas teorijas par piekļuvi vārdu krājumam un tā kategorizācijaen_US
dc.title.alternativePsycholinguistic Theories on Lexical Access and Lexical Categorisationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige