Reklāmas kampaņas izstrādāšana, īstenošana un komunikācijas problēmas: kinoteātra "Cinamon" gadījums (2008. gada oktobris - 2009. gada februāris)
Автор
Zvejniece, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rozenšteine, Aija
Дата
2009Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Reklāmas kampaņas izstrādāšana, īstenošana un komunikācijas problēmas: kinoteātra „Cinamon” gadījums (2008. gada oktobris – 2009. gada februāris)”
Kinoteātris „Cinamon” atvērts 2008. gada novembrī. Otrā daudzzāļu kinoteātra ienākšana Latvijā bija nozīmīgs notikums. Ienākot tirgū, liela nozīme ir rūpīgi izplānotai reklāmas kampaņai.
Darbā izvirzīta hipotēze: ienākot tirgū un veidojot reklāmas kampaņu, kinoteātris „Cinamon” saskārās ar komunikācijas problēmām, kas apgrūtināja kampaņas veidošanu un neļāva sasniegt vajadzīgos kampaņas mērķus.
Pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai hipotēze pierādās, un konstatēt „Cinamon” reklāmas kampaņas komunikācijas problēmas.
Darba teorētiskajā daļā ir apkopota informācija par reklāmu, tās funkcijām un veidiem, reklāmu kā komunikāciju, reklāmas kampaņu plānošanu un organizāciju komunikāciju.
Darba empīriskajā daļā, izmantojot kontentanalīzi un interviju, tiek pētīta un analizēta „Cinamon” reklāmas kampaņa, noteikti kampaņas komunikācijas traucējumi un problēmas, un hipotēze apstiprinās.
Atslēgas vārdi: reklāma, reklāmas kampaņa, komunikācijas problēmas, kinoteātris „Cinamon”. The theme of the Bachelor Paper is „Design and implementation of advertising campaign and communication problems: the case of cinema „Cinamon” (October 2008 – February 2009)”.
The cinema „Cinamon” was opened in November 2008. Entry of the second multi-hall cinema in Latvia was significant event. While entering the market, the well-planned advertising campaign has a great meaning.
Hypothesis stated in the work: while entering the market and working out the advertising campaign, „Cinamon” faced problems of communication that made development of the campaign difficult and didn’t allow to reach all necessary tasks.
The aim of the research is to ascertain, if the hypothesis has been proved, and state problems of communication of the advertising campaign of „Cinamon”.
In the theoretical part of the Paper there is summary information about advertising, its functions and kinds, advertising as communication, planning of advertising campaigns and communication of entities.
In the empirical part of the Paper, using methods of content analysis and interview, the advertising campaign of „Cinamon” has been analysed and investigated, nuisances and problems of communication have been stated, and hypothesis has been proved.
Key words: advertising, advertising campaign, problems of communication, cinema „Cinamon”.