Show simple item record

dc.contributor.advisorBrikše, Intaen_US
dc.contributor.authorMazitāne, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:02Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:02Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other15048en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22517
dc.description.abstractBakalaura darba „Latvijas Republikas pilsētu identitātes un tēli: attīstības plānošanas dokumentu un Latvijas preses publikāciju analīze” mērķis ir noskaidrot Latvijas Republikas pilsētu identitātes un tēlu raksturojumus un komunikācijas lomu to veidošanā un pilsētas attīstības intensificēšanā. Darbs veidots no trim pamatdaļām: •Teorētiskās daļas ”Korporatīvā menedžmenta un komunikācijas konceptu izmantojums pilsētas identitātes un tēla skaidrojumā”, kas sniedz priekšstatu par korporatīvā menedžmenta un komunikācijas konceptu izmantojumu pilsētas identitātes un tēla skaidrojumā, balsoties uz pilsētas identitātes skaidrojumu korporatīvās identitātes raksturojošo elementu kontekstā un uz informāciju par pilsētas tēlu kā identitātes interpretācijas menedžmenta komunikācijā. •Darba otrajā daļā „Latvijas Republikas pilsētu identitātes un tēla izpētes metodes” aprakstīta bakalaura darba veikšanai nepieciešamā metodoloģija – mediju tekstu kontentanlīze, dokumentu kontentanalīze, daļēji strukturētās intervijas. •Darba trešā daļa ir analītiskā daļa, kas ietver Latvijas Republikas pilsētu tēlu attīstības plānošanas dokumentos un pilsētu tēlu Latvijas presē analīzi. Darba noslēgumā secināts, ka LR pilsētu identitātes un tēli nav identiski, taču pilsētu tēli ar identitātēm lielā mērā sakrīt tām pilsētām, kas ir visaktīvākās informācijas paušanai plašsaziņas līdzekļos. LR pilsētu identitātes veidojas, balstoties uz pilsētu darbībām un komunikācijas procesiem pilsētā, savukārt pilsētu tēli veidojas, balstoties uz reprezentētajām identitātēm un citiem to ietekmējošiem faktoriem. Atslēgvārdi bakalaura darbā: korporatīvā komunikācija, korporatīvā identitāte un tēls, pilsētu identitāte un tēls, pilsētu mārketings, sabiedriskās attiecības.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor thesis „The identity and the images of the cities of the Republic of Latvia: the analysis of the development planning documents and the publications of the Latvian press” is to determine the features of the identities and images of the cities in the Republic of Latvia and to ascertain the role of communication in their formation and in intensification of city development. This BA thesis consists of three main parts: •Theoretical part “The usage of corporate management and communication concepts in the city identity and image explanation” gives an insight how corporate management and communication concepts are used in the city identity and image explanation based on the clarification of a city identity in the context of corporate identity characterizing elements and based on the information about the city image as an identity interpretation in management communication. •The second part of the BA thesis “Methods for the Republic of Latvia cities’ identity and image research” describes the methodology used in the BA thesis – content analysis of media texts, documents and partly structured interviews. •The third part of the BA thesis “The identities of the Republic of Latvia cities in the city development plans and images in Latvian press” is the analytic part that comprises the analysis of the images of the Republic of Latvia cities in the development planning documents and in the Latvian press. Finally, it was concluded that the identities and images of the cities in the Republic of Latvia are not identical. However, images and identities do coincide for those cities that are most active in distributing information via media. The identities of the cities in the Republic of Latvia are formed based on the activities and communication processes in the city, whereas images of the cities form based on the represented identities and other major factors of consequence. The key words of the Bachelor thesis: corporate communication, corporate identity and image, identity and image of cities, city marketing, public relations.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleLatvijas Republikas pilsētu identitātes un tēli: attīstības plānošanas dokumentu un Latvijas preses publikāciju analīzeen_US
dc.title.alternativeThe identity and the images of cities of the Republic of Latvia: the analysis of the development planning documents and the publications of the Latvian pressen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record