Show simple item record

dc.contributor.advisorLāce, Ilzeen_US
dc.contributor.authorKārkliņa, Ilonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:04Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:04Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other1605en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22530
dc.description.abstractIepazīšanās klubus Latvijā var iedalīt divos veidos: iepazīšanās klubi, kuros ir sievietes un vīrieši, kuri dzīvo Latvijā un vīrieši no citām valstīm; starptautiskās laulību aģentūras, kurās ir Latvijā dzīvojošas sievietes un vīrieši no citām valstīm. Iepazīšanās klubi aplūkoti no patērniecības kultūras perspektīvas, cilvēku attiecības tajā raksturotas ar sociālās apmaiņas teorijas palīdzību un Fromma paustajām idejām par partnerattiecībām, komunikācija skaidrota izmantojot Ē. Gofmana pieeju. Lai raksturotu iepazīšanās klubu kultūru Latvijā, tika veikts līdzdalības novērojums, 3 intervijas ar iepazīšanās kluba darbiniecēm, 2 intervijas ar psihoterapeitēm, kuras tuvāk pastāstīja par partnerattiecībām mūsdienās, un 1 intervija ar starptautiskās laulību aģentūras klienti; kā arī neliela kvantitatīva analīze.en_US
dc.description.abstractDating agencies in Latvia can be distributed in two different ways: dating agencies where are men and woman from Latvia and men from other countries and international marriage agencies are woman from Latvia and men from other countries. Dating agencies are analyzed from the perspective of consumer culture, where relatsionship between people describes social exchange theory and Fromm’s ideas about partnership. Gofmans ideas are used to describe comunication between people in dating agencies. To describe dating agencies culture in Latvia I took part in a observation in a dating agency, interviewed three woman who worked in a dating agency, two psychotherapists and one girl who is a client in an international marriage agency. Made a quantitative analyze of woman questionnaires from international marriage agencies.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titleIepazīšanās klubu kultūra Latvijāen_US
dc.title.alternativeAcquaintance agency's culture in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record