Integrēto mārketinga komunikāciju pielietojums: t/c "Alfa" piemērs
Author
Valtmanis, Kaspars
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2010Metadata
Show full item recordAbstract
Darba temats ir „Integrēto mārketinga komunikāciju pielietojums: t/c „Alfa” piemērs”. Tirdzniecības centrs Alfa ir līderis starp Rīgā esošajiem tirdzniecības centriem gan pēc apgrozījuma, gan pēc patērētāju mīlestības pret šo zīmolu.
Darba teorētisko daļu veido literatūra par integrēto mārketinga komunikāciju , mārketinga komunikācijas instrumentiem un mārketinga komunikāciju internetā. Darba metodoloģiju veido daļēji strukturētā intervija, anketēšana un sekundāro datu analīze. Darbu veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa.
Pētījuma mērķis ir padziļināti izpētīt tirdzniecības centra Alfa mārketinga komunikāciju un noskaidrot vai Alfas panākumus veido plānotas integrētās mārketinga komunikācijas. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka tirdzniecības centra Alfa panākumus veido patērētāju vajadzībām pielāgots mārketinga mikss un aktīva, labi plānota komunikācija.
Atslēgvārdi: integrētās mārketinga komunikācijas, tirdzniecības centrs, mārketinga komunikācija internetā. The theme of this work is „The use of Integrated Marketing Communications: Case of "Shopping center Alfa". Shopping center Alfa is the market leader among shopping centers in Riga by both the business turnover and the consumers’ love toward the brand.
The theoretical part of this work contains the literature about integrated marketing communications, marketing communication tools and online marketing communication. Methodology consists of semi-structured interview, survey and secondary data analysis. Work consists of theoretical, methodological and empirical part.
The aim of the study is to examine Alfa’s marketing communication practice and to estimate whether the success of the brand is related to the use of well planned integrated marketing communications. The study concluded, that the success of the shopping center Alfa is based on an active, well-planned communication and ability to meet consumers’ needs
through the marketing mix.
Keywords: integrated marketing communications, shopping center, online marketing communication.