Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorTisenkopfs, Tālisen_US
dc.contributor.authorReinalde, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:06Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:06Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other1845en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22544
dc.description.abstractPētījums aplūko publiskās telpas un indivīda sociālo mijiedarbību lielveikalā. Pētījumā izvirzīts apgalvojums, ka indivīda darbību lielveikalā nosaka tā specifiskā publiskās telpas organizācija un simbolika. Pētījuma novitāte ir projektētas telpas etnometodoloģiska studija, kas ļauj tieši aplūkot indivīdu darbības telpā. Novērojums veikts lielveikalos Spice un Olympia, kas atrodas Rīgā, Pārdaugavā. Novērojumu papildina materiālu analīze un autores ikdienas pieredze. Autore lielveikala apmeklējumu atspoguļo kā ceļojumu, kas sākas indivīda mājās ar lielveikala reklāmu un virtuālo telpu internetā. Ceļojums sākas ar tuvināšanos lielveikalam. Kā tipiski lielveikala apmeklējuma objekti aplūkoti ieeja, gaitenis, eskalators/kāpnes/lifts, telpa bērniem, kases zona un izeja. Lielveikalu kartes indivīdam ļauj plānot ceļojuma maršrutus.en_US
dc.description.abstractA statement is brought forward in the research that actions of an individual in a shopping mall are determined by specific organization and symbolic of its public space. Project’s novelty is an enthomethodological study of the projected space, which allows a direct observation of the actions of individuals in this space. Observation has been conducted in the shopping malls Spice and Olympia, located in Riga, Kurzemes suburb. Observations are supplemented by analysis of materials and author’s daily experience. Author reflects a visit to shopping mall as a journey that begins with a television advertisement at individual’s home or in a virtual internet space. As typical objects of visit in the shopping mall are - the entrance, the hallway, the escalator / stairway/ lift, space for children, the pay-box zone and the exit.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.titlePubliskās telpas un indivīda sociālā mijiedarbība lielveikalāen_US
dc.title.alternativeThe Social Interaction between the Public Space and an Individual in the Shopping Mallen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige