Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorReinholde, Ivetaen_US
dc.contributor.authorGaile, Egitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:04:10Z
dc.date.available2015-03-24T08:04:10Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other23237en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/22574
dc.description.abstractŠī darba mērķis bija izvērtēt, kāds bija Augstākās izglītības padomes organizētā projekta „Augstākās izglītības studiju programmu izvērtēšana un priekšlikumi kvalitātes paaugstināšanai” realizācijas process. Darba teorētiskajā daļā tika aplūkots, kas ir rīcībpolitika, kas ir rīcībpolitikas novērtēšana un vairākas rīcībpolitikas novērtēšanas pieejas, tai skaitā ex-post novērtējums. Darba empīriskajā daļā tika analizēts augstākās izglītības studiju programmu vērtēšanas process, balstoties uz četriem kritērijiem – metodoloģiju, izpratni par vērtēšanas procesu, laiku un izpratni par projekta mērķi. Analizējot katru no kritērijiem, darba autore nonāca pie secinājuma, ka projekta realizācijai ir bijis nepietiekami daudz laika un līdz ar to arī projekta rezultāti turpmāk ir tikai daļēji izmantojami. Galvenie atslēgvārdi: augstākā izglītība, studiju programmas, rīcībpolitikas izvērtējums.en_US
dc.description.abstractThe aim of this work was to assess the realization process of Council of Higher Education organized project "Evaluation of Higher Education Study Programmes and Proposals for Quality Improvement". In theoretical part of the paper was examined what is policy, policy evaluation and few approaches of policy evaluation, including ex-post evaluation. In empirical part of the paper was analyzed the process of study program evaluation, based on four criteria - methodology, awareness about evaluation process, time and awareness about the aim of project. Analyzing each of the criteria, author concluded that realization of project didn`t have enough time, therefore results of the project hereinafter can only be partially used. Key words: higher education, study programs, policy evaluation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPolitikas zinātne (politoloģija)en_US
dc.titleRīcībpolitikas izvērtējums - augstākās izglītības studiju programmu izvērtējuma gadījuma analīzeen_US
dc.title.alternativeEx-post policy analysis - case study of higher education program evalationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию